Stel je voor
Hoihoi,

Omdat mijn VW Kever op dit moment uit elkaar ligt (ben 'm een beetje aan het opknappen) zit ik regelmatig Marktplaats af te struinen op zoek naar iets leuks en goedkoops voor de zomerse zondag- en avondritjes. Daarbij kwam ik een 924 tegen. Wat zoekwerk wees mij op dit forum, waar ik mij blijkbaar ooit al eens geregistreerd had
Ik ben bij de betreffende 924 wezen kijken. Het was de goedkoopste op MP met nog ruime APK, maar de uitlaat zat los (dat is overkomelijk) en er zat roest op de dak bij de voorruit-rand, op de achterkant (o.a. rond de slotvanger) en bij de tankdop. Daarnaast kon ie wel een nieuw tectyllaagje gebruiken op de bodem, in de wielkasten en op de dorpel. Leuk, maar eigenlijk ben ik niet op zoek naar een project voor erbij. Daar kwam bij dat ik zag dat de auto pas een maand op naam stond en heb ik op internet de oude advertenties gevonden, met daarbij nog de toenmalige vraagprijs. Voor die prijs wilde ik 'm wel hebben, maar daar was de verkoper het niet mee eens. De advertentie is nu weg en volgens mij is ie maandag overgeschreven. Ben benieuwd voor hoeveel ie uiteindelijk is weg gegaan.

Maarja, ik heb dus nog geen autootje voor erbij nu. Ik vind een Golf mkI cabrio leuk (heb voor m'n vriendin ook een originele Golf mkII 1.3 CL van 1988, zo eentje was ook mijn eerste auto), of dus een 924. Want ik wil altijd nog een Porsche hebben, de 924 is een mooi begin en m'n vriendin vindt de klapkoplampen geweldig
Mijn budget is erg gering dus ik denk dat het er nog even niet van komt. Kan ik gelijk een beetje doorsparen voor een iets netter exemplaar, maar dan komt ie pas als de Kever al klaar is. Naja, genoeg om over na te denken! En in de tussentijd wat meelezen hier op het forum!
Overigens heb ik voor dagelijks gebruik een leaseauto, een Citroën DS3.

Al met al een uitgebreid verhaaltje, maar als er nog vragen zijn hoor ik het graag!