Pagina 2 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43
  1. #11
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Lengte van de bestuurder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayke Bekijk Berichten
    maar voor zover kan ik zeggen: AANRADER!
    Idd, je moet er alleen wel het geld voor over hebben. De 924 is geen dure sportwagen maar hij is een heel stuk duurder in onderhoud en brandstofverbruik dan je gemiddelde peugeot 106 of renault clio.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  2. #12
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Lengte van de bestuurder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayke Bekijk Berichten
    Ik had maandag iemand achterin, die zijn benen achter de bestuurdersstoel moest leggen terwijl hij zelf achter de bijrijdersstoel zat...
    Ja zo hoor het in een 924, staat volgens mij zelfs zo in de handleiding .... :heh: En met z'n vieren moet je ze in kruisverband leggen ;-)


  3. #13
    Ingeschreven
    19/03/2010
    Berichten
    55

    Re: Lengte van de bestuurder

    Oké bedankt voor alle reacties. Ik heb vanmiddag een afspraak voor de 924 en ga hem dan, onder leiding van een kenner, bekijken. Ik zal nog wel laten weten wat het is geworden.


  4. #14

    Re: Lengte van de bestuurder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    Ja zo hoor het in een 924, staat volgens mij zelfs zo in de handleiding .... :heh: En met z'n vieren moet je ze in kruisverband leggen ;-)
    Bij mij kan je redelijk gemakkelijk je knieën langs de stoel steken. Heb zelfs een keer iemand van >1,80 achterin gehad. Alleen zit je dan met je nek in een knik en je hoofd tegen het dak.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Lengte van de bestuurder

    nou,een keer 2 personen achterin gehad die met een 968 gestrand waren in Spa en die naar Eindhoven gebracht,zaten toch echt niet comfortabel:couch2:


  6. #16
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: Lengte van de bestuurder

    Die jongen die maandag bij mij achterin zat was ongeveer 1,90... Gelukkig was het vanaf science park amsterdam naar het amstel station, das 5 minuutjes, dus dat ging nog wel, maar langer had niet niet gemoeten


  7. #17
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Lengte van de bestuurder

    en ik maar denken dat lijfstraffen niet meer mogen, folteren enkel nog in bananenrepublieken gedaan wordt, hier stoppen ze mensen op iets wat men denkt dat een achterbank is ..... :doh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #18
    Ingeschreven
    19/03/2010
    Berichten
    55

    Re: Lengte van de bestuurder

    Ik heb geen problemen met de grootte van de achterbank. Ik kan het zelfs gebruiken als smoesje om niet te hoeven 'bobben' :heh:
    Ik ben vanmiddag langs de porsche geweest en heb hem nader bekeken. Hij was op een aantal plaatsen (bijvoorbeeld kofferbak en bestuurderskant) vochtig. Er kwam zwarte rook uit de uitlaat, maar dat was na een tijdje al minder. Hij piepte een beetje bij de distributieriem. Er zat wat roest aan de buitenkant. Verder nog een aantal mankementen. Overigens was de bekleding niet goed, maar dat schijnt meestal zo te zijn bij een 924.
    Hij heeft één tot twee jaar stilgestaand en heeft geen APK.
    Ik heb een dag bedenktijd gekregen. Hij kost 1.050 euro. Ik ga zo veel mogelijk zelf aan de auto sleutelen en gok dat ik 500 euro kwijt ben aan vernieuwingen/onderhoud etc. Ik zit nog te twijfelen. Wat zouden jullie doen?



  9. #19
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Lengte van de bestuurder

    welk jaar is die??

    en wat is een beetje roest??

    d riem vervangen en v snaar 80 euro
    vocht kunnen rubbers zijn achterklep rubber en raamrubbers A 80 en 2 keer 35 p/s
    4 nieuwe banden 300 euro.
    en dan nog alle vloeistoffen vervangen 100 euro.

    dan ben je zo meer kwijt hoor aan deze auto.

    en dan nog apk remmen misschien kogels en andere dingen.

    waar staat deze auto te koop advertentie??
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #20
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: Lengte van de bestuurder

    Ik gok dat hij naar deze is gaan kijken : http://www.2dehands.be/autos/autos/p...65.html?qq=924


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •