Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 37

Onderwerp: Hoi

  1. #11

    Re: Hoi

    Zeker een mooie auto voor weinig geld :wink:
    Als de advertentietekst waar is is het en goede keuze vindt ik :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #12
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Hoi

    Op naar de volgende zullen we maar zeggen :grin:

    Interieur ziet er uit als een LeMans....

    LeMans heeft geen typeplaatje bij de asbak zitten volgens mij.Alleen bij de Martini het geval....

    Wat wel heel jammer is,is het missen van de decals rondom (kleuren duitse vlag en text LEMANS onder de streep op de zijkant van de voorspatborden)
    Deze zijn niet allemaal meer te verkrijgen bij Porsche!
    Heb hier een jaar of wat geleden naar geinformeerd toen ik zelf met een LeMans bezig was.


  3. #13
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388


  4. #14
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    30

    Re: Hoi

    Hoor je de brandstofpomp wel lopen?
    Nee deze is niet te horen, motor loopt wel maar niet als je het pedaal intrapt. Heb alles nagekeken onder de kap, kon geen lekages vinden en alles zag er goed uit. Ook uit de historie op te maken.

    kijk een benzinepomp vervangen lijkt me nog wel te doen, kweste van benzine slang afknijpen en paar containers om overtolig benzine wat nog in de tank zit in te laten lopen. Stekers eruit, slangen los, klem los, pomp er uit, filter van de tank eruit (controleren op verstopingen), schoonmaken en terugzetten. en nieuwe pomp er in.
    Of schrijf ik het nu wat te makelijk.
    Het electra is iets waar ik bang voor ben, ben niet zo electrisch aangelegd. Eigenlijk doet alles het wel van deze wagen. Maar alle electra moet wel worden na gekeken, voor 100% of 95% zekerheid dat het ook werkt.
    Wat niet werkt is hier onder vernoemd
    . Ruitenwisser voor
    . Verlichting achter en remverlichting
    . Binnenverlichting
    . kniperlichten

    Ben net gebeld door iemand die het kan repareren voor een vriendenprijs.

    Dus heel mischien dat ik het alsnog doe, maar die kans lijkt me klein.
    Porsche drivers do it fast


  5. #15

    Re: Hoi

    ik heb altijd geleerd dat je bij twijfel nee moet zeggen oll:

    risico's nemen is leuk, maar dit moet een hobby zijn waar je heel veel plezier aan beleeft! en niet iets waar je op voorhand van denkt 'mm gaat me dat wel lukken'

    Electra is niet makkelijk, vraag maar aan Captainfrasca.. die heeft net zn hele interieurkabelboom hersteld/vernieuwd...
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  6. #16
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    30

    Re: Hoi

    Daarom heb ik in eerste instantie ook nee gezecht omdat ik te bang ben dat de electra te veel werk is. Om even meer duidelijkheid te geven de draden hangen los bij de zekering kast en met het schema er bij, weet ik wel waar waar hoort, maar weet niet hoe je het moet bevestigen aan de kast waar je de draden bevestigd
    Porsche drivers do it fast


  7. #17
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Hoi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Die witte biesjes langs de stoelen zijn volgens mij specifiek Le Mans... maar het typeplaatje ontbreekt weer.
    er hoort idd geen type plaatje in een le mans maar dit is er waarschijnlijk wel een je kan het het beste zien aan de stabilisators voor maar vooral achter die komt niet echt vaak voor
    de strepen zijn nog wel te krijgen aftermarket zal wel eens zoeken naar het bedrijf als ik meer tijd heb


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #18
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    30

    Re: Hoi

    Bij deze even de foto's van de 924/944 uit Harlingen.
    Porsche drivers do it fast


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Hoi

    Geen lelijke auto, alleen die wielen... zien eruit als de weekaanbieding van de Halfords. :|


  10. #20
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    30

    Re: Hoi

    Geen lelijke auto, alleen die wielen... zien eruit als de weekaanbieding van de Halfords.
    Helmaal gelijk in....als ik hem koop gaan die halfords velgen er onder weg, zitten nog nieuwe banden onder trouwens (pirellie)
    Porsche drivers do it fast


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •