Pagina 4 van de 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 66

Onderwerp: klap van achteren

  1. #31
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: klap van achteren

    Dat zijn nu eens berichten met een goede afloop.

    Proficiat

    Groeten Dopre


  2. #32
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: klap van achteren

    Mooi zo! Dat scheelt aanzienlijk.
    Ik heb het ook eens gehad, maar wij hebben advertenties van vergelijkbare 924's (uit de hogere prijsklasses) met de schadeberekening meegestuurd aan de verzekering. Op basis daarvan is toen geconcludeerd dat hij wel gerepareerd moest worden.


  3. #33
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Gerben, hoe kwam je aan die advertenties met schadeberekening?


  4. #34
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: klap van achteren

    Ik denk dat hij bedoelt dat hij advertenties heeft meegestuurd van duurdere 924's van Autoscout etc. Tesamen met de schadeberekening die hij had, zodat de auto niet economisch total loss verklaard zou worden omdat een 924 dus nog veel waard kan zijn...?


  5. #35
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: klap van achteren

    ptol heeft gelijk, dat hebben we gedaan.
    Daarnaast heb ik toen ook nog mijn eigen reserveonderdelen (voorbumper, lampenunits etc) aan de autospuiter verkocht, omdat dat in mijn hok opruimde en omdat hij dan minder hoeft te zoeken. Want zij halven zulke onderdelen ook van slopers af...


  6. #36
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Oke. Ik denk dat van de 924 na reparatie een taxatierapport laat maken zodat ik niet meer tegen deze problemen kan aanlopen.


  7. #37
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: klap van achteren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door js-vintage Bekijk Berichten
    Oke. Ik denk dat van de 924 na reparatie een taxatierapport laat maken zodat ik niet meer tegen deze problemen kan aanlopen.
    Altijd handig, een taxatie.

    Toch blijft het schipperen met schades, experts en verzekeringen. De ene expert is de ander niet, dito met verzekeraars.
    Of je nou een taxatie hebt of niet. Maar het maakt de boel wel weer makkelijker, zeker indien TL of gejat.


  8. #38
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Ik dacht dat bij een geldig taxatierapport de verzekeraar wettelijk verplicht is die waarde aan te houden.


  9. #39
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: klap van achteren

    Bij een klassiekersverzekering is het aan te raden en bij een + casco verzekering een vereiste. Een taxatie is twee of drie jaar geldig.
    Zie: klassiekertaxateur.nl: Waarom taxatie
    924S '87


  10. #40
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Zojuist is dezelfde taxateur van de verzekering langs geweest bij het "nieuwe" schadeherstelbedrijf en is de schade nu vastgesteld op 2.250,-- . De 924 is niet Total Loss en wordt dus binnenkort gerepareerd.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •