Pagina 2 van de 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 66

Onderwerp: klap van achteren

  1. #11
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: klap van achteren

    Schade valt wel mee, met een bumper en andere bumpersteunen kom je al een heel eind. Achterpaneel even uitpersen en de hele boel spuiten.
    937 racer


  2. #12
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: klap van achteren

    Zonde, maar 't lijkt te overzien. Als de Alto wat beter had uitgekeken had je de ellende niet gehad.

    Dagwaarde lijkt me voor de verzekering geen haalbare kaart gezien de leeftijd v/d auto.


  3. #13
    Ingeschreven
    14/01/2013
    Locatie
    Houthalen
    Berichten
    66

    Re: klap van achteren

    ik heb nog een donor 924 staan, dus als je iets nodig hebt laat maar iets weten, dan zien we wel verder!
    en niet slecht bedoelt naar jou, maar je mag blij zijn dat er niks groters op je in is gereden! maar het belangrijkste is dat er niks met jou is!
    -porsche 924 1983
    -vw golf III slammed
    -vw golf IV GTI 2002
    -ford focus 1.8 ecoboost 2012


  4. #14
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: klap van achteren

    Die onderspoiler zal wel een probleem gaan wezen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #15
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Het vervolg van het verhaal. Ik zou vandaag door het autoschadebedrijf gebeld worden maar toen ik om kwart voor zes nog niets had vernomen heb ik zelf maar gebeld. Er werd mij verteld door de man die de schade had opgenomen en gefotografeerd dat de expert langs was geweest die de gegevens van de schade had meegenomen. Mijn 924 staat gewoon thuis in mijn garage, de expert heeft deze dus niet eens fysiek gezien. Ik vroeg hoe groot het schadebedrag was, maar tot mijn verbazing zei hij dat hij dat nog niet wist. Hoezo, hij heeft de schade toch opgenomen en een berekening kunnen maken? Het lijkt er sterk op dat de reparatiekosten afhankelijk zijn van de dagwaarde die de expert gaat bepalen. Kan in principe dus zelfs hoger zijn dan wat het werkelijk zou moeten kosten. Ik vind dit heel vreemd!!
    Laatst gewijzigd door js-vintage; 01/07/2013 om 18:31.


  6. #16
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: klap van achteren

    Dat is ook wel vreemd ja.
    Geen genoegen mee nemen, en de kopie vragen van wat aan de expert wordt gegeven. Vaak is het handjeklap (ik zit wel eens aan de andere kant ivm mijn motorzaak).

    En je kunt ook altijd nog een tweede expertise inschakelen.

    Los daarvan blijft de aygo verantwoordelijk voor alle schade, ook van bijv vervangend vervoer. Je kunt ook een brief sturen aan de aygo ivm aansprakelijk stellen.

    Laat maar weten hoe dit loopt. En zorg ervoor dat je zsm weet wat de kosten zijn voor zelf maken.
    Ga nergens direct mee akkoord, en geef desnoods aan dat binnen drie dagen antwoord geeft.


  7. #17
    Ingeschreven
    04/12/2012
    Locatie
    de Krim in overijssel
    Berichten
    21

    Re: klap van achteren

    Hoi

    dat is nooit leuk zelfs al word de schade netjes en probleemloos vergoed.
    hopenlijk geen wiples of iets anders naars...
    wel wil ik je als tip meegeven dat wanneer je het niet eens bent met de schade expert je heel vaak op kosten van de verzekering een eigen schade expert bij kan halen die voor jou zaak opkomt.
    vaak , als je dit alleen al meld een eigen schade expert in te schakelen worden ze al soepeler.

    ik ben benieuwd ... succes Ron


  8. #18
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Ik heb ook eens schade gehad aan mijn 944
    Door dat het een hele nete auto was hebben ze de complete schade uitgekeerd ipv de dagwaarde
    Dat was ook een heel geklooi met verzekeraars
    Maar het was me wel gelukt
    Heef de tegenpartij de zelfde verzekeraar als jij
    Want dan zit je in een lastig pakket


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  9. #19
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Van internet heb ik het volgende gehaald:
    WA-verzekering
    De verzekeraar van de veroorzaker schakelt een schade-expert in. Bestaat er twijfel over de schuldvraag? Dan moeten beide partijen een schade-expert inschakelen. Mocht de schuldvraag toch bij de tegenpartij liggen en de aansprakelijkheid is schriftelijk erkend, dan kunt u de kosten van de expert daarop verhalen. Als blijkt dat ú de veroorzaker bent van de schade, dan zijn de kosten helaas voor u. U dient dan zelf de kosten van uw autoschade te betalen.


  10. #20
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: klap van achteren

    Van iemand die een auto taxatiekantoor heeft ontving ik dit commentaar:
    "Ik denk dat de expert ook gaat informeren wat de kosten van de delen zijn.
    Wellicht gaat hij kijken of er gebruikt iets te vinden is.
    Spuitwerk is natuurlijk al wel eenvoudig te calculeren.
    Duurt wel een paar dagen voor ze met een antwoord komen."


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •