Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 55

Onderwerp: porsch924

  1. #21
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: porsch924

    Zo dan... Weet je zeker dat je die wilt?


  2. #22
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910

    Re: porsch924

    Welkom!

    Ik weet natuurlijk niet wat je budget is en wat je zou moeten betalen voor deze auto, maar ik zou toch even verder zoeken. Ik heb denk ik nog nooit zo'n slechte 924 langs zien komen. Hier gaat alleen zo op het zicht al enorm veel geld in zitten om hem geschikt te krijgen voor de openbare weg. Daarbij is het een heel vreemd verhaal over de carburateurs en zou ik het niet zo vertrouwen...

    Ik denk dat je voor het geld wat je hierin moet steken om hem ook maar enigszins acceptabel te krijgen, je ook een goede, rijdende 924 kan kopen. Daar kan dan nog genoeg werk in zitten om je er lekker mee bezig te houden, maar je houdt er (denk ik) een mooiere auto aan over voor veel minder geld.

    Mocht je echt op zoek zijn naar een project waar je alles zelf wilt doen en bereid zijn er veel tijd en geld in te steken, dan kan je deze auto overwegen, maar ik denk dat er hier niemand is die die uitdaging aan zou gaan.


  3. #23
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: porsch924

    Hmmm ik zou eerst maar eens met je vader gaan kijken.
    Op de Foto's lijkt het of er al heel wat voorwerk is gedaan.
    Maar weet waar je aan begint als je alles zelf wilt doen.
    Als je nu al vraagt naar de prijs van een pompje begrijp ik dat je nog niet goed naar de auto hebt gekeken.
    Dan zou er volgens mij een lijst met prijs aan vraagjes moeten zijn,
    of alles moet er bij zijn en in goede staat.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #24
    Ingeschreven
    16/06/2013
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    167

    Re: porsch924

    Die ziet er beroerd uit
    In NL staan ook opknappers, die starten en rijden en compleet zijn, voor nog geen 1000€.

    Als deze 100€ kost incl bezorgen, en je vind het leuk om veel tijd er in te steken en spullen te zoeken, en je houdt rekening met veel kosten voor onderdelen en materialen, dan is het misschien wel wat


  5. #25
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Ik zou hem voor de sloop nog niet eens willen hebben
    Als hij zo kaal is als op de foto moet je hem zeker laten staan
    Zorg dat je hem helemaal compleet heb
    Als je er niet mee kan test rijden zou ik hem zeker laten staan
    Kan nog wel eens een versleten aandrijflijn en versnellingsbak bak onder zitten
    Kijk anders eerst even rond bij andere 924s
    Dan kan je vergelijken


    Niet om alles af te kraken
    En zeker niet om je te ontmoedigen
    Maar wel om je te behoedden


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #26
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: porsch924

    Mooie camouflage kleuren


  7. #27
    Ingeschreven
    30/06/2013
    Berichten
    17

    Re: porsch924

    bedoel je mijn naam ?
    want die was al bezet en wist niks beter


  8. #28
    Ingeschreven
    30/06/2013
    Berichten
    17

    Re: porsch924

    ik wil een project ja waar ik langer aan bezig ben dan een brommer ...
    en mijn pa heeft ook een bedrijf voor de auto's dus mensen genoeg die er iets van kenne en die willen helpen
    een vriend van mij heeft ook net de zelfde opgeknapt en als ik een vraag heb mag ik die ook stellen aan hem
    hier is nog is de link van de porsche :
    Oldtimer porsche 924 - Te koop | 2dehands.be


  9. #29
    Ingeschreven
    30/06/2013
    Berichten
    17

    Re: porsch924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayke Bekijk Berichten
    Welkom!

    Ik weet natuurlijk niet wat je budget is en wat je zou moeten betalen voor deze auto, maar ik zou toch even verder zoeken. Ik heb denk ik nog nooit zo'n slechte 924 langs zien komen. Hier gaat alleen zo op het zicht al enorm veel geld in zitten om hem geschikt te krijgen voor de openbare weg. Daarbij is het een heel vreemd verhaal over de carburateurs en zou ik het niet zo vertrouwen...

    Ik denk dat je voor het geld wat je hierin moet steken om hem ook maar enigszins acceptabel te krijgen, je ook een goede, rijdende 924 kan kopen. Daar kan dan nog genoeg werk in zitten om je er lekker mee bezig te houden, maar je houdt er (denk ik) een mooiere auto aan over voor veel minder geld.

    Mocht je echt op zoek zijn naar een project waar je alles zelf wilt doen en bereid zijn er veel tijd en geld in te steken, dan kan je deze auto overwegen, maar ik denk dat er hier niemand is die die uitdaging aan zou gaan.
    mijn budget is 6000 euro ongeveer mag wel wat afwijken maar ik ben nu ook aan het werken en dat is het geld voor de porsche


  10. #30
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: porsch924

    Ehhhh, 6000 euro? Daar kun je echt een héle mooie en goede 924 voor kopen...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •