Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Help

  1. #1
    Ingeschreven
    23/01/2008
    Berichten
    96

    Help

    Jongens help, mijn porsche heeft een ongeluk gehad... Na lekker klooien had ik em eindelijk keuringklaar. De Porsche was nog geschorst en niet verzekerd. So jij hebt een probleem gaan rijden op die manier... Nu ja niets is minder waar. Zie de foto's.

    Ik had dus hout geregeld, wat nogal hard aan het krimpen is geweest met dit warme weer en ... omgedonderd op de Porsche. De klap moet iedereen hebben kunnen horen en schijnt als aardbeving geregistreerd te zijn.
    Schade:
    Voorruit (had ik er zelf al nieuw ingezet , lijst gerestuareerd en nieuwe klemmen etc etc)
    Raamlijsten zelfde laken een pak
    Scherm rechtsvoor
    Motorkap
    Lampdeksel rechts voor
    Nog wel meer, maar dit is het even voor nu.
    Vooral een raam met lijsten zou een uitkomst zijn.

    Wie o wie heeft medelijden en spullen over om dit weer vlot te trekken. Please help...
    m.v.g.
    Erik van Oort
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Help

    Erik ik heb medelijden kom naar steenwijk en haal die spullen op wat je nodig bent.
    ik heb hier het een en ander wel staan.
    in de kleur dat zal wel niet, maar het plaatwerk heb ik allemaal wel staan
    voorruit zit nog in een koets die moet je er zelf uithalen
    ik zeg Voorruit + motorkap + lampdeksel + rechter scherm geef maar een pm wat je er voor wil geven jijj noemt de prijs en je hebt nu al een akkoord.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: Help

    auwch.. dat zijn vast veel kleine deukjes. Goed, plaatwerk van Martin overnemen en vervolgens heb je weer een excuus om hem te laten spuiten


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Help

    Zonde, denk je 'm mooi onder het afdak te zetten gebeurt er dit. Wijze les voor de volgende keer in ieder geval.

    Succes met opknappen!


  5. #5
    Ingeschreven
    23/01/2008
    Berichten
    96

    Re: Help

    Dank, voor de spullen... Ik ga morgen op vakantie en ben over drie weken terug. Als ik terug ben gelijk maken in de eerste week. Ik heb nu alles op de ruit na, dit is helaas niet gelukt. Dus als iemand een voorruit voor me heeft, stuur dan een berichtje ofzo. Als ik terug ben kom ik de ruit halen. Ennne nogmaals bedankt mooie verzameling.
    m.v.g.
    Erik


  6. #6
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Help

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik van oort Bekijk Berichten
    Dank, voor de spullen... Ik ga morgen op vakantie en ben over drie weken terug. Als ik terug ben gelijk maken in de eerste week. Ik heb nu alles op de ruit na, dit is helaas niet gelukt. Dus als iemand een voorruit voor me heeft, stuur dan een berichtje ofzo. Als ik terug ben kom ik de ruit halen. Ennne nogmaals bedankt mooie verzameling.
    m.v.g.
    Erik
    Graag gedaan veel plezier er mee en een fijne vakantie
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •