Pagina 4 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 58

Onderwerp: Motorkap isolatie

  1. #31

    Re: Motorkap isolatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door platina429 Bekijk Berichten
    Gewoon bij de Porschdealer origineel schuim bestellen..... kost inderdaad Eur 78,- of zo maar je bent gauw klaar. Het past goed, motorkap ontvetten, papier van het schuimmateriaal af trekken, opplakken, klaar. 15 minuten werk.
    Heb je er toevallig een foto van??


  2. #32
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Motorkap isolatie

    Mijn ervaring met de originele isolatie was dat het na 5-6 jaar weer gaar was. Het verkruimelde als je er aan zat. Dus als je een betere kwaliteit kan kopen dan origineel....


  3. #33
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Motorkap isolatie

    Heb deze een tijdje terug besteld bij Porsche en kreeg toen 2 verschillende materialen voor het linker en het rechter paneel. Origineel hangt er nu zoals het linker op de foto. Nu nog even die 15 min. tijd vinden om het erin te hangen ;-). Alleen vrees ik dat het mij iets meer tijd gaat kosten om het oude eruit te halen ...


  4. #34
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Motorkap isolatie

    Ik heb ook de rechter soort, voor beide zijden. Volgens mij is de oude soort van betere kwaliteit dan de nieuwe soort.
    Het heeft me ook heel wat uren gekost met een doek met terpentine en een creditcard om de oude te verwijderen. De creditcard werkt heel goed: schrapen zonder krassen.


  5. #35
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Motorkap isolatie

    En kon je achteraf die creditcard ook nog gebruiken om te betalen ;-) ?

    Ga nog even navragen of ze ook niet het 2de paneel in dezelfde soort kunnen leveren. Is zo slordig die twee verschillende soorten ...


  6. #36
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Motorkap isolatie

    Niet geprobeerd ;-).
    Maar ik denk dat ze met zo'n vieze plakkerige kaard met van die grijze plukken eraan niet zo blij zijn.


  7. #37

    Re: Motorkap isolatie

    Weet iemand nog een goed adres voor motorkap isolatie ik lees dat het orgineel niet echt van goede kwaliteit is. Ik zoek gewoon nette zwarte isolatie (geen noppen).


  8. #38
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Motorkap isolatie

    Kijk eens wat mooi en dat slechts voor 6 euro op de albert cuyp markt, in Amsterdam.

    Het zijn onderleggers voor onder je slaapzak voor het camperen, en nou niet direct zeggen dat lijkt me niks. Het is functioneel en heb het er al weer 2 jaar opzitten, bevalt mij prima.
    Het beste is de motorkap even demonteren, dan op de werkbank met een paar dikke kussens eronder. Dan goed schoonmaken en vervolgens lijmen met bizonkit.
    Interesse zal het je as. zondag laten zien.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  9. #39

    Re: Motorkap isolatie

    Ziet er inderdaad goed uit! het gaat mij erom dat het ook een tijd blijft zitten en voor de prijs mag je niet klagen ;-) Ga het zondag maar eens bekijken dan!


  10. #40
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Motorkap isolatie

    Om het origineel te maken moet je er wel een cirkel uitknippen ;-).


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •