Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: temperatuurmeter

  1. #1
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    temperatuurmeter

    sinds 2 dagen geeft mijn temperatuurmeter minder aan.
    de aanduiding blijft in het eerste witte vlak staan en de motor komt goed op temp.

    ik heb de aansluiting aan de sensor en de stekkerverbinding in de motorruimte bekeken.Geen bijzonderheden.

    daar mijn andere meters enz. probleemloos functioneren sluit ik een massaprobleem eigenlijk uit....

    verdacht is dus de sensor of de meter zelf.

    iemand anders misschien nog een suggestie?


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: temperatuurmeter

    je thermostaat opent misschien wat eerder? ff in de kookpot, samen met een thermometer geeft uitsluitsel

    (deze methode is niet aan te bevelen als moeders thuis is :whistle
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: temperatuurmeter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    je thermostaat opent misschien wat eerder? ff in de kookpot, samen met een thermometer geeft uitsluitsel

    (deze methode is niet aan te bevelen als moeders thuis is :whistle
    moet normaal werken,wanneer fan inslaat is de aangegeven temp. lager dan normaal.


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: temperatuurmeter

    dan zender, massa of meter. Zender in de kookpot en aansluiten aan een multimeter. weet ff de waarden niet ...

    (ook deze methode is enkel aan te bevelen als moeders niet thuis is :whistle
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5

    Re: temperatuurmeter

    Helaas kan je de zender/temperatuursensor niet verwijderen zonder de volledige cillinderkop te demonteren :/
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  6. #6
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: temperatuurmeter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas Bekijk Berichten
    Helaas kan je de zender/temperatuursensor niet verwijderen zonder de volledige cillinderkop te demonteren :/
    ? volgens mij kom je er zo bij,bobine er even voor de ruimte af en de slangen naar/van de kachel.

    Frenske,om problemen met de vrouw te voorkomen halen we dan maar een nieuwe;-)


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: temperatuurmeter

    hmmm, het loopt tegen moederdag, zijn veel mennekes voorzichtig .....:doh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  8. #8
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Talking Re: temperatuurmeter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    ? volgens mij kom je er zo bij,bobine er even voor de ruimte af en de slangen naar/van de kachel.

    Frenske,om problemen met de vrouw te voorkomen halen we dan maar een nieuwe;-)

    Een nieuwe vrouw ?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #9

    Re: temperatuurmeter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    ? volgens mij kom je er zo bij,bobine er even voor de ruimte af en de slangen naar/van de kachel.

    Frenske,om problemen met de vrouw te voorkomen halen we dan maar een nieuwe;-)
    Het zit veel dieper dan je denkt, er is bij mij net genoeg ruimte voor m'n hand om het stekkertje eraf te trekken.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  10. #10
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: temperatuurmeter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas Bekijk Berichten
    Het zit veel dieper dan je denkt, er is bij mij net genoeg ruimte voor m'n hand om het stekkertje eraf te trekken.
    ja die was ik even vergeten toen ik in 2008 de motor ging over hangen:doh:
    maar het is wel gelukt om alle stekkers te monteren met de motor er al in:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •