Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36
  1. #11
    Ingeschreven
    22/08/2010
    Berichten
    515

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Heel erg cool. Ik denk dat heel veel mensen daar interesse in zouden hebben! (ik in ieder geval )


  2. #12
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    93

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Vraagje: hebben jullie een soort afdekking over de paravan? Het valt mij op dat het helemaal open is, als ik langs de voorruit kijk. Je ziet dan ook zo de accu staan. En alle bladeren en rommel komt in de paravan. Ik ben dus benieuwd of daar een afdekking op hoort.


  3. #13
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Nee bij de 924 hoort het zo
    Bij de 944 en 924S hebben ze daar wel kappen voor de accu


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #14
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    93

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Ah, ok! Raar zeg!

    Vandaag nog even met de 924 bezig geweest. Ik had een set andere achterlichten op de kop getikt, maar uiteindelijk niet gebruikt. De huidige achterlichten zaten vastgekit en er stond water in... Heb ze met gepast geweld los weten te krijgen en leeg kunnen gieten
    Maar ze zijn heel gebleven, dus heb de gekochte achterlichten niet nodig... Heb ze nu overigens gemonteerd met een soort tochtstrip op de rand, net zoals het origineel bij veel andere auto's zit. Zit prima zo!


  5. #15
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    93

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Het viel mij vandaag ook op dat ie optrekt in z'n vierde versnelling. Ik had 'm per ongeluk in z'n 4 gezet ipv achteruit. Niet echt een goed teken lijkt me, volgens mij is de koppeling dan gaar...


  6. #16
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    93

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Met dit weer rij ik er nauwelijks mee. Hij staat stof, nouja: meer blad te vangen.
    En omdat er geen paravan afdekking in zit, wordt het een bende: om de accu heen, én aan de linkerkant staat het vol met blad en prut. Ik blijf het eruit halen.
    Ook ziet de lak er niet meer uit door de combinatie van blad en regen.

    Wat nu? Wassen, poetsen en een paar honderd meter verderop in de straat zetten, onder de bomen vandaan?
    Of toch een hoes er omheen?
    Maar omdat ik 'm in de winter toch niet ga gebruiken overweeg ik ook om 'm gewoon eens op een gratis verkoopsite te zetten. De verkoop van 924's gaat toch niet hard, maar je weet nooit.

    Nog iets: ik merkte dat de bestuurdersmat nat is. Waar zit een waterkanaaltje in de paravan? ik denk dat die door alle rommel verstopt raakt, al is de paravan nog geen zwembad. Hoe komt het water binnen?


  7. #17
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Misschien heb je ruimte voor een afdakje / carport ?
    Via mijn werk blijven er altijd wel wat stalen golfplaatjes over voor een dakje ( tegen een kleine vergoeding uiteraard)


  8. #18
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Vreeland
    Berichten
    93

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Nee, was dat maar zo... Al ben ik wel bijna in staat de parkeerplekken voor de deur (langs de straat, gemeentegrond dus) te overkappen. In vijf minuten tijd was de DS3 hélemaal ondergescheten, terwijl ik 'm gister gewassen had...


  9. #19
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Ja ik heb hem ook buiten staan helaas. Gisteren ff afgespoeld, vandaag weer vol met zooi. Is een afdekhoes niks voor ons? Ik ga hem er zeker niet voor wegdoen.


  10. #20
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: 924 Targa - wit - 1983, van Berrychello

    Vroeger had ik mijn kever onder een vrij dure hoes staan. In de slechte maanden een betere optie naar mijn mening. Indien je iets ruimte hebt zou mijn voorkeur naar een afdakje. ( ben ondertussen zelf verwend met een schuur van (150m2)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •