Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Benzine in carter

  1. #11
    Ingeschreven
    18/01/2009
    Berichten
    44

    Re: Benzine in carter

    Nou, van 't weekend lekker weer en de baas had goede zin. Truus is dus ff onder handen genomen. Nieuw filtertje en nieuwe olie. Toch niet starten.
    Maar weer even controleren of alles werkt. Injectoren eruit en in bekertjes, alle gaten afdoppen en motor over laten gaan. Bijna geen bezine in de bekertjes. Gaat de vlotter blijbaar niet (ver genoeg) omhoog. Als ik 'm wat help is er niets aan de hand.
    Zuigt hij dan valse lucht, wellicht. Alle slangen netjes afgetaped (ga geen nieuwe kopen voor ik het zeker weet) en weer eens proberen. Bij half gas bleef ze lopen op 2 of 3 pitten.
    Ontsteking afstellen, want die zat dus los. Jammer want die is dus 3 weken geleden helemaal afgesteld in de garage. Hebben ze alleen de verdeler dus niet vastgezet. Oeps...
    En raad eens waar ik dus tegen aan stootte...

    Dus voor de komende weken: Onteking afstellen en de vlotter van de luchtweger bij draaien/aftellen. En met wat goeie hoop en wil zou ze dan naar de APK kunnen rijden.
    't zou toch niet waar zijn?!

    Dank voor jullie tijd en hulp,
    Wouter.


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Benzine in carter

    tsja hij moet toch wel lopen voor de apk want je moet CO meten:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #13

    Re: Benzine in carter

    Tja de auto naar de APK duwen is ook geen pretje
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •