Gisteren ben ik naar Porsche Fest in het Autotron in Rosmalen geweest. Leuk evenement qua auto's, maar qua sfeer miste er wel iets. Moeilijk de vinger op te leggen wat precies.

1 ding wat toch wel straalde in afwezigheid was de 924 (ook een beetje mijn schuld, aangezien ik met de 912 van mijn vader was). Welgeteld 2 924's gezien, beide in de tentoonstelling. Geen 924 2.0's tussen de bezoekers, en slechts 1 S.

De 2 924's die bij de tentoonstelling stonden waren wel beide heel gaaf. Ten eerste stond er deze Carrera GT, in een speciale zaal met speciale Porsche modellen:
DSC_0235.jpg

En de tweede 924 die er stond was wel heel cool: een Politie Porsche. Ik geloof dat het verhaal is dat de Politie deze een tijdje getest heeft als mogelijke vervanger van de 911's, omdat die qua kosten toch wel erg duur waren. Uiteindelijk bleken ze toch te weinig vermogen te hebben, en zijn ze nog een aantal jaar met de 911 door gegaan. Desalniettemin een hele gave auto om zo te zien (en uniek, aangezien er dus maar 2 van zijn):
DSC_0236.jpg
DSC_0237.jpg
DSC_0238.jpg