Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
  1. #11
    Ingeschreven
    09/05/2010
    Berichten
    11

    Re: 924 Weissach van klz en Martijn924

    Nou vandaag maar is een start gemaakt, de flinke schoonmaakbeurt.

    Ongeveer 4 emmers water en 6 schuursponsjes nodig gehad, maar de achterbak (onder de stoffen dekplaat) en de wielkasten aan de binnenkant glimmen weer. De lucht van allesreiniger ruikt ook een stuk beter dan de lucht van oude auto. Tevens helemaal uitgezogen en het ziet er allemaal weer een stukje beter uit.

    Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat het met de bekledingsstof niet eens zo heel erg slecht gesteld is. Binnenkort hebben we de beschikking over een hand-stoomreiniger en ik hoop dat we daarmee winst kunnen boeken. Het is vooral het leer van de voorstoelen wat echt knake is.

    Oh ja en ook leuk: we hebben achteraf een korting van 6 gulden gekregen op de auto, ik vond een mundstuk van 5 gulden en 1 gulden. Toch lachen hoor die guldens.

    (@Bassie: Er staat 26600 op de teller, wij hopen dat dat dus 2ton en een kwart is... )


  2. #12
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: 924 Weissach van klz en Martijn924

    ik vind de bekleding er wel heel slecht uit zien;-)

    weinig 924ers gezien die zo versleten waren.
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #13
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    462

    Re: 924 Weissach van klz en Martijn924

    Bump van een veel te oud topic, maar wel grappig... Heb van het weekend de achterruit van 'mijn' Porsche gerepareerd; frame liet los. Stond er een kenteken in dat raam gegraveerd... en dat is het kenteken van deze auto. Dus ik heb denk ik jouw achterklep


  4. #14
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    757

    Re: 924 Weissach van klz en Martijn924

    Kijk en zo is dan het cirkeltje weer rond. Heel bijzonder trouwens.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •