Porsch 924 Weissach Edition, bouwjaar '81, deel 1

Bij deze een overzicht van wat ons te wachten staat in dit project. Het is verdeeld over 2 topics omdat ik meer dan 10 foto's heb toegevoegd.

Alleerst een vooraanzicht:


En de achterkant:


En van binnen:


Defecten aan de buitenkant:

Beunwerk bumper:


Verfschade:


Tankdop wordt niet op de juiste plek tegen gehouden, waarschijnlijk gewoon een rubbertje tussen monteren om het op te lossen:


Dan heeft iemand er een knap staaltje parkeerwerk mee uitgevoerd een keer en de stickers op de achterbumper hebben hun beste tijd gehad:


Er zitten nieuw rubbers op de achterruit maar degene die ze gemonteerd heeft, heeft er weinig kaas van gegeten:


De achterwielen zijn niet in al te beste staat, de turbovelgen daarentegen zien er allemaal nog wel ok uit en moeten alleen een keertje in bad:


Al met al valt het aan de buitenkant dus reuze mee, het zou zeker geen kwaad kunnen om de lak eens goed onder handen te nemen. Bij de Wheeler Dealers aflevering van de 924 gaat meneer Ed China met zo'n slijptol met poetskop (vergeef me dat ik nog een leek ben) en een speciaal goedje over die auto heen en dat doet wonderen. Iemand enig idee welk goedje te gebruiken voor dit type lak:

De Porsche 924 Weissach was gespoten in Pewter een platinumachtige metallic-lak.
Zie topic deel 2 voor de rest....

(overigens vreemd dat ik expres al mijn foto's naar 800x600 heb geresized en ik nog steeds een melding krijg dat ze te groot zijn, maar dat terzijde)