Pagina 13 van de 66 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 654
  1. #121
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Wat te doen aan die van mij......

    Gisteren mijn splinter nieuwe op maat gemaakte brandstof leiding opgehaald bij Pon in Leusden, gelijk een mooie nieuwe sleutel gehaald met lamp en porsche embleem

    Binnenkort dan maar kijken of ik die leiding gemonteerd krijg, ik zit eraan te denken om de achter-as te laten zakken, gelijk maar de versnellingsbak vervangen en de koppeling, als het hele sooitje toch eraf ligt!

    Edit: gelijk ff mijn topic titel aangepast naar een wat gangbaardere naam!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #122
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Heftige klus...


  3. #123
    Ingeschreven
    14/11/2007
    Berichten
    124

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Eventjes over de binnenbekleding,in mij torboke zat die geruite pascha bekleding, ik weet niet of de naam juist is heb deze laten reinigen en het resultaat was gewoon verpulverd van de ouderdom.ik heb dan alles laten overtrekken in leder voor en achter en tevens ook het dak langs de binnenzijde laten herdoen ,en de kostprijs was 1500 euro het is wel mooi in kunstleder is het iets goekoper maar het werk blijft idem zo hzb je ongeveer de prijs he gr jimmy


  4. #124
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Vandaag de auto even laten keuren door de keurmeester zodat ik wist wat ik moest fixen voor de APK, daar komt het lijstje....

    * Wiellager RA
    * Dorpel rechts roestschade meer dan 2E oftewel veel.
    * Brandstofleiding boven de torsie-as lek
    * Handremwerking nét iets te weinig (kwestie van afstellen)
    * CO is 7.5 % beetje hoog dus, mag voor een 924 max 2.0 % zijn (nee niet 1,5 zoals de meeste keurmeesters denken!)

    Dus het aantal afkeur punten valt mee, maar het is wel een hoop werk. vooral de brandstofleiding. Die heb ik inmiddels fabrieksnieuw van voor naar achter, dat wordt een dagje knutselen.

    De Dorpel wordt voor €150,- een compleet nieuwe ingelast zodra de benzinelekkage is opgelost.
    De rest is peanuts!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #125
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    valt op zich mee,maar het moet wel gebeuren.....
    is de leiding op een brug er tussen te manouvreren of moet de achteras er onderuit?


  6. #126
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Ik denk dat ie er op zich tussendoor te wurmen is, maar dat weet ik nog niet zeker....
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #127
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captainfrasca
    Vandaag de auto even laten keuren door de keurmeester zodat ik wist wat ik moest fixen voor de APK, daar komt het lijstje....

    * Wiellager RA
    * Dorpel rechts roestschade meer dan 2E oftewel veel.
    * Brandstofleiding boven de torsie-as lek
    * Handremwerking nét iets te weinig (kwestie van afstellen)
    * CO is 7.5 % beetje hoog dus, mag voor een 924 max 2.0 % zijn (nee niet 1,5 zoals de meeste keurmeesters denken!)

    Dus het aantal afkeur punten valt mee, maar het is wel een hoop werk. vooral de brandstofleiding. Die heb ik inmiddels fabrieksnieuw van voor naar achter, dat wordt een dagje knutselen.

    De Dorpel wordt voor €150,- een compleet nieuwe ingelast zodra de benzinelekkage is opgelost.
    De rest is peanuts!
    Lijkt idd mee te vallen, als je iemand kent die dat laswerk kan doen.... 's wel handig!


  8. #128
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Uhh Als ik het diagram mag geloven over het max uitstoot bedraagt deze bij een katloze auto max 4,5%.


  9. #129
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Gelukkig heb ik iemand gevonden die voor zijn werk auto's last en het eea voor een vriendenprijsje wil lassen.

    Volgens het c.o. uistootboek van de keurmeester is de maximale uitstoot voor de 924 2.0%, die 4,5 heb ik ook ooit eens ergens gelezen. Maar goed na de APK kan je hem weer zo instellen zoals je zelf wilt..
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #130
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Project Porka van Captainfrasca!!

    Vandaag gelukkig een hoop kunnen doen, het enige wat nu nog overblijft voor de APK is de dorpel.

    Het stuk brandstofleiding wat ik had gekocht was helaas niet de goede. Maar goed het kan geen kwaad om die ook te vervangen in de nabije toekomst.

    Het lekke deel heb ik opgelost door (helaas) een stuk rubberbrandstofleiding, niet helemaal favoriet maar voor de APK is het goed mits het maar goed bevestigd is.

    Enige waar ik achter kwam op de weg naar huis dat er een tik in de motor zit, Dat is dan sinds vandaag want ik heb het nooit eerder gehoord, ik heb het nog niet echt onderzocht maar het lijkt een klep te zijn met iets te veel speling.

    Nu heb ik nog nooit kleppen gesteld en wil ik daar ook mijn vingers niet aan branden, dus alle hulp is welkom!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •