Pagina 65 van de 66 EersteEerste ... 1555616263646566 LaatsteLaatste
Resultaten 641 tot 650 van de 654
  1. #641
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    465

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Nice! bij de action hebben ze textielreiniger in spuitbus, soort schuimspray. Dat erop spuiten, laten intrekken en met een doek wegwrijven, werkte voor de bekleding van mijn camper erg goed.


  2. #642
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Zou eerst met gewoon lauw water doen. Mocht je het hebben, stoomreiniger. Vaak doet een eerste simpel sopje al wonderen!


  3. #643
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    En dan het liefst groene zeep. En inderdaad kun je met zo'n kleine hand stoomreiniger ook resultaat boeken.


  4. #644
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Ben ik gek als ik een Dansk uitlaat besteld heb? ��
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  5. #645
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    765

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Waarom zou je gek zijn? Op vele 924 fora zijn er eigenaren die een Dansk gemonteerd hebben. Kijk, origineel is er niet meer dus je moet wat. Hoor overwegend positieve geluiden over Dansk. Ik heb zelf een eigenbouw rvs gaspijp van een uitlatenbuiger ergens in Groningen. Dat blijkt een type voor een turbo te zijn met als gevolg een bak herrie. Nie fijn. Als ik nu iets anders zou moeten ging ik ook voor Dansk. Overigens is de pasvorm soms wel een dingetje. Maar ik denk als je alle gegevens van je auto doorgeeft aan Alpo, je van hen de goeie spullen krijgt.


  6. #646
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Ik denk dat de nieuwe uitlaat er na het weekend wel is.
    Morgen ga ik eerst weer met de motor verder, ik heb wel wat ideetjes. Helaas moet ik dit weekend werken. Maandag en dinsdag weer verder.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #647
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    465

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    What's the issue with dansk? Prima uitlaatjes toch? lasnaden schijnen van de moderne varianten soms wat te wensen over te laten... maar hier ligt er ook gewoon 1 te wachten op tijd.. en zin


  8. #648
    Ingeschreven
    26/11/2021
    Berichten
    128

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Ik heb ook een Dansk eronder geplaatst, geluid helemaal top! Hij "popt" lekker bij gas loslaten op hogere toeren
    Die van mij lijkt niet helemaal de goede hoeken te hebben, hij hangt er wat scheef onder. Maar daar kan ik dan net pech mee hebben gehad en dat is wel een kwaal bij aftermarket uitlaten in het algemeen.

    Alsnog heb ik er geen spijt van


  9. #649
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Gisteren totdat het ging regenen lekker bezig geweest. Nieuwe injectors gemonteerd alsmede nieuwe bougies.

    Tot op dat moment helaas nog geen succes met starten.

    Bij nader onderzoek bleek de luchtinlaatslang los te zitten, dat opgelost en zowaar begon de motor wat sjoege te geven, maar nog niet starten.

    Het viel mij op dat ik de brandstofpomp niet meer hoorde, dus een injector eruit getrokken en proberen te starten. Geen brandstof!

    Ik had nog een nieuwe benzinepomp liggen, dus hop, onder de auto gedoken. Na een leuke benzine douche is het gelukt om te demonteren. Ik kwam er gelijk achter dat de bedrading doormidden???? was. Maar toen begon het flink te regenen en ben ik gestopt.

    Vandaag voorzien van nieuwe kabelschoenen en mooi weer, gaan we er straks weer lekker aan de gang.

    To be continued......
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #650
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: De 50 jahre edition van Captainfrasca!!

    Gelukkig oorzaak gevonden, maar hoe komt die bedrading overmidden?
    Nog oppassen voor kortsluiting ook dan, dat wil je niet in de buurt van benzine ;-)
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •