Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: zucht **travelers

  1. #1
    Ingeschreven
    15/10/2013
    Locatie
    Delft
    Berichten
    58

    zucht **travelers

    Ik dacht op een mooie dag mijn hele fijne Citroen C5 te verkopen aan een recycle-bedrijf die hem wilde voor zijn verkoop, netjes prijs afgesproken, hij wilde niet met veel cash over straat dus verzocht mij om het geld naar mijn rekening over te schrijven,
    papiertjes omgewisseld, ik een mooi bewijsje; inkoopverklaring, het bedrag, alles erop en eraan (alle gegevens kloppen kvk bankrek.nr. etc)

    dag erna, geen geld erop, hij beweerde op het doordrukvel de laatste cijfer van m'n rekeningnummer niet goed was doorgekomen en of ik 't nog wilde smsen, ik netjes gedaan, hij gezegd dat het overgemaakt is: weer niks ontvangen,

    later belde een vriend van me hem op (ik was verhinderd) vertelt de man dat hij nu geen geld heeft en het zaterdag komt cashen.

    ik m'n broer vertellen dat ik baal dat ik m'n geld nog niet heb, verteld hij dat die man, eentje van het kamp iets verderop is en dat menigeen niet over dat terrein durft te lopen zonder ME-bescherming en dat ik waarschijnlijk naar m'n centen kan fluiten,

    politie zegt me niks te kunnen doen omdat ik de papieren had afgegeven (zelf als ik zou zeggen dat hij me beroofd heeft kunnen ze nog niks doen) en dan ik morgen me moet laten informeren over civiele zaken.

    nu is m'n hoop gevestigd op dat hij misschien toch eerlijk is en zaterdag het geld komt brengen of dat vrienden van me, hun vrienden weer die kamp-bewoner goed kennen en hem vertellen dat hij vriendje van probeert op te lichten (die kans zit er nog in dat viavia ik mensen ken)

    Het vervelendste, van het geld van deze auto, was ik van plan een 924 aan te schaffen (en een kleine 4deurs voor m'n vriendin)


    enneh ja ik had kunnen weten dat het fout kon gaan (alleen niet over nagedacht)


  2. #2
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: zucht **travelers

    Ai, da's niet best. Goede les, nooit overschrijven voordat je je geld hebt. Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor je.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •