hey iedereen,
Ik heb 6 tal jaar geleden de 924 microbe te pakken gekregen maar kocht projecten welke ik door gebrek aan kennis en vooral tijd had weggezet.
Nu na een (niet succesvole cursus automechanica) heb ik terug de moed gevonden om er minstens 1 terug in orde te krijgen. Nu is mijn vraag: wagen staat 6-7 jaar stil wat moet ik zeker allemaal nakijken, vervangen om hem terug in leven te brengen.
De reden dat ik er vroeger aan gestopt ben is door gebrek aan kennis. De wagen had elektrisch probleem en toen ik zag vorige eigenaar overal maar aftakkingen had gedaan en het een soep was had ik alle bedrading verwijderd aangezien meeste toch was weggebrand..
Ben elektricien van schoolopleiding en heeft tijdje geduurd eer ik het schema door had maar nu is de elektriciteit veranderd/vernieuwd waar nodig was.Schema is eigenlijk niet moeilijk eenmaal je het weet te lezen dus hiervan heb ik geen probleem meer.
Nu heb ik de wagen proberen te starten, motor draait rond maar geen ontsteking. Iemand een idee waar ik moet op letten? Het is een 924 van 81 dus met ontstekingsmodule.