Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Selen

  1. #11
    Ingeschreven
    15/10/2013
    Locatie
    Delft
    Berichten
    58

    Re: Selen

    welkom, succes met je evt. aankoop


  2. #12
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Selen

    welkom hier n veel 924 plezier toe gewenst
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #13
    Ingeschreven
    05/12/2013
    Berichten
    88

    Re: Selen

    Ik ben daarnet een 2de keer gaan kijken en ik denk dat ik hem ga kopen. Kheb hem nu wat beter kunnen inspecteren! De lak is zeker niet super, op sommige plaatsen echt slecht maar bijna of geen roest. Enkel 1 plek onder de bestuurdersdeur. Verder kleine deuk linksvoor maar voor de rest oke. Heb ook een batterij aangekoppeld en geprobeerd om te starten, draait rond maar slaat niet aan. Maar das toch al een redelijk goed teken. Interieur is oke enkel de bestuurderszetel die een scheur heeft in de naad dus das nog makkelijk te herstellen denk ik?

    Verder wat rubbers vervangen zoals aan de achterklep, aan de sloten ook en nog wat kleine dingen maar niks groot

    ben van plan om hem technisch in orde te stellen, keuren en rijden! De lak zien we later wel


  4. #14
    Ingeschreven
    05/06/2012
    Berichten
    141
    Zou mooi zijn om hem in de originele kleur te spuiten, dat zouden de ouwetjes ook wel kunnen waarderen denk ik!
    En ik zou oppassen met de roest, omdat ie van '79 is, is de body niet gegalvaniseerd..
    Porsche 924 2.0 bj 1980
    Subaru Justy 1.6 AWD bj 2003
    Suzuki Swift Sport bj 2009


  5. #15
    Ingeschreven
    05/12/2013
    Berichten
    88

    Re: Selen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remytjuh1994 Bekijk Berichten
    Zou mooi zijn om hem in de originele kleur te spuiten, dat zouden de ouwetjes ook wel kunnen waarderen denk ik!
    En ik zou oppassen met de roest, omdat ie van '79 is, is de body niet gegalvaniseerd..
    Ik had op pimpmypporsche gelezen dat die van 79 net nog gegalvaniseerd waren maar ik kan mis zijn :-) dat zijn trouwens zorgen voor later, eerst zorgen dat die start, kan rijden en goed remt :-)

    waar kopen jullie trouwens je onderdelen? zijn er webshops ofzo? De meeste 'motorische" onderdelen bestellen is geen probleem maar dingen zoals rubbers enzo vind ik niet direct terug


  6. #16
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Selen

    De vroege 924 is de boddy wel degelijk verzinkt
    Alleen het dak de motorkap de voor schermen en de deuren niet


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #17
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Selen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selen Bekijk Berichten
    Ik had op pimpmypporsche gelezen dat die van 79 net nog gegalvaniseerd waren maar ik kan mis zijn :-) dat zijn trouwens zorgen voor later, eerst zorgen dat die start, kan rijden en goed remt :-)

    waar kopen jullie trouwens je onderdelen? zijn er webshops ofzo? De meeste 'motorische" onderdelen bestellen is geen probleem maar dingen zoals rubbers enzo vind ik niet direct terug
    Welkom!

    Als je rondkijkt op het forum zul je al veel vinden zoals bijv http://community.924forum.nl/f24/web...perijen-22481/

    Ik gebruik zelf veel misterauto, partswise en winparts (en af en toe ebay of marktplaats). Ook bij Martin (M.B.H) kun je goed terecht.


  8. #18
    Ingeschreven
    26/03/2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    651

    Re: Selen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selen Bekijk Berichten
    Ik had op pimpmypporsche gelezen dat die van 79 net nog gegalvaniseerd waren maar ik kan mis zijn :-)
    Als je een modeljaar '80 hebt van '79 (zoals ik) dan is hij volledig gegalvaniseerd
    Porsche 924 2.0i 1979 [ITB&EFI]
    Volvo 340 DL 14.4E 86/340 GL LPG 84/360 GL LPG 86/360 GLT 2.0i 87 [verkocht]
    Volvo 740 GL 2.3i 1989 Estate [verkocht]
    Volvo V90 3.0i 1997 Estate [585.585]


  9. #19
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Selen

    vergeet ook de distributieriem en looprol niet te vervangen
    937 racer


  10. #20
    Ingeschreven
    05/12/2013
    Berichten
    88

    Re: Selen

    Ik had al een lijstje gemaakt met onderdelen die ik zeker zou vervangen zoals:

    luchtfilter
    benzinefilter
    oliefilter
    bougies
    misschien nieuwe kabelset voor bougies
    distributieriem en looprol
    remblokjes indien nodig
    overal olie aflaten en nieuwe olie
    batterij uiteraard

    wie nog tips heeft mag zeker aanvullen!! misschien dichtingen voor de motor?

    alvast bedankt voor de hulp en de reacties


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •