Wat bied je te koop aan:

TK: 1982 porsche 924 Supercharged


Vraagprijs: 1250 euro

Lokatie: Vlak bij Eindhoven


Omschrijving:

Hierbij bied ik mijn Porsche 924 2.0 1982 supercharged project auto aan.

Vraagprijs: 1250euro

Ik heb er de afgelopen 5 jaar veel plezier aan gehad en vooral op mechanisch en electronisch gebied aan gewerkt. Helaas is het moment aangebroken om aan de body te gaan werken en hier heb ik simpelweg geen zin in. De investering om het door een professional te laten doen is mij te groot dus vandaar dat ik mijn auto te koop aanbied.

Deze auto is uitermate geschikt voor de hobbyist die veel plezier heeft in het voorbereiden en spuiten van een auto, al het mechanische werk is inmiddels gedaan.

- Motor: Opnieuw opgebouwde 2.0 motor met de beste onderdelen van M.B.H, een Eaton M62 supercharger, megasquirt-II programmeerbare elektronische ontsteking en brandstofinjectie, snelle nokkenas en verstelbare nokkenaspully. Aangetoond 136 pk op de wielen (standaard 924 doet richting de 92pk op de wielen, sinds meting is intercooler gemonteerd en je kunt zeker 10whp extra verwachten (na prof mapping richting de 20+)

- Ophanging: Gele koni's rondom, verlagingsveren voor, veel nieuwe rubbers, stabilisatorstang voor en achter, professioneel uitgelijnd bij Dassen.

- Remmen: Gereviseerde trommels, grote remklauwen voor, hele mooie schijven, RVS omwonden remleidingen rondom.

- Brandstof: Nieuwe brandstofpomp, nieuwe brandstofleidingen van achter naar voor naar achter, nieuw filter, pomp in tank schoongemaakt, D1-spec brandstofdruk regelaar, Bosch EV6 injectoren.

- Stuurinrichting: Gereviseerd stuurhuis, nieuwe stuurkogels, de beste kruiskoppelingen van M.B.H, geweldig speling vrij.

- Electronica: Megasquirt injectie volledig los opgebouwd van originele kabelboom, niet lopen knippen dus ! Innovate LC-1 wideband lambda meter met klokje.

- Body: Volledig rechte kokerbalken voor-en-achter, geen rot of ernstige roest. Zijschermen zijn vervangen door goeie exemplaren van M.B.H. Roest bij sluitingen achterklep opgelost. Roest achter spatbord ook weggewerkt. Body heeft goeie lakbeurt nodig vanwege genoemde roest reparaties. Veel nieuwe rubbers.

- Uitlaat: RVS uitlaat gebouwd bij Jeroentjetuning.nl, 2,5" uitlaat met grote dempers, restrictie downpipe aangepast.

- Banden / Velgen: Turbolook met Vredestein SportTrack3 banden, profieldiepte 5mm.

Er valt nog meer dan genoeg over te schrijven maar dat schrikt misschien geïnteresseerde af, wil je meer info kijk dan eens in mijn project topic. Je kunt me ook een berichtje sturen. Kom anders gewoon eens langs om te kijken, ik zal de koffie klaarzetten

Klik op de foto's om ze te openen: