Ik zit al eventjes op het forum om informatie te verzamelen over 924 en het zal eens tijd worden om mijn eigen project hier op te posten. Zondagvoormiddag ga ik mijn 924 van '79 gaan ophalen. Mijn ouders hebben 25 jaar geleden een Porsche 924 gehad en ik zit er nu ook al even naar te zoeken. Een tijd geleden 1 gevonden, gemaild naar de verkoper en wat blijkt... het gaat om de wagen die vroeger nog van mijn ouders is geweest :-)

Ik ga hem nu zondag ophalen maar die staat ondertussen al 14 jaar stil in een garage. Het interieur is nog in redelijk goede staat, motor draait rond maar er is wat werk aan de kas. Het plan is om hem eerst technisch in orde te zetten (motor, remmen, ...) nadien interieur aanpakken en in de toekomst misschien nieuwe lak!

Van zodra ik foto's heb zal ik ze hier wel posten. Kheb ondertussen ook al wat onderdelen besteld die zeker vervangen moeten worden zoals: luchtfilter, oliefilter, benzinefilter, bougies + kabels, delcokap, rotor van delco...

V-riem zou ik ook zeker veranderen en misschien best de schijven en remblokjes ook! Achteraan zou ik de remmen ook vernieuwen, als er nog tips of suggesties zijn, laat zeker maar weten!

alvast bedankt en de foto's volgen wel ;-)