Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Wegenbelasting

  1. #1
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Red face Wegenbelasting

    De wet is er nog niet door, of ik had al van de belasting de blauwe brief liggen in de bus liggen, dat de wet er aan komt,
    en dat ik rekening moet houden voor volgend jaar om 120 euro te geen betalen voor de wegenbelasting.

    MAAR DE WET IS NOG NIET GOEDGEKEURD.....

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  2. #2
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Wegenbelasting

    Ja, ik las al dat meer mensen die brief kregen. Ze hebben haast zeker. Maandag is er een demonstratie, maar ik vrees het ergste. Maar dan moet ik volgend jaar maar op zoek naar een winterstalling, de 924 blijft sowieso.


  3. #3
    Ingeschreven
    22/08/2010
    Berichten
    515

    Re: Wegenbelasting

    Vrijstelling oldtimer
    Beste Jan-Piet teunus,

    Petitie Eerste Kamer
    Met medewerking van Stichting Autobelangen is Brigitte Schrijvers een petitie gestart om de Eerste Kamer ervan te overtuigen om de door ons allen zo verfoeide mrb-maatregel tegen te houden.

    Deze petitie wordt komende maandag 16 december, om 17:45 op het Binnenhof aangeboden aan de Commissie Financiën van de Eerste Kamer. De pers zal hier zeker bij aanewezig zijn, het zou dan ook fijn zijn als er ook voldoende gedupeerden of sympatisanten aanwezig zijn, komt u ook? Het adres is Binnenhof 21 te Den Haag. De Senaat vergadert daarna onder andere over het Belastingplan 2014, waarvan de mrb-maatregel deel uit maakt, dit zijn openbare vergaderingen.

    Teken daarom allen deze Petitie!

    Oldtimerprotest in de startblokken
    Tot voor kort hebben wij u afgeraden om in het openbaar te protesteren, omdat het de lobby zou kunnen schaden. Inmiddels hebben wij geen bezwaren meer tegen een eventueel protest, simpelweg omdat wij u twee dagen voor de stemming nog geen goed nieuws te melden hebben. Bovendien willen wij u niet de mogelijkheid ontnemen uw ongenoegen te uiten. Wij rekenen erop dat u het netjes houdt.

    Inmiddels is er ook al een protest-initiatief gestart. Op de onderstaande links treft u meer informatie hierover aan:

    Auto Motor Klassiek Magazine

    Facebook

    Laten wij hopen dat de Eerste Kamer haar werk doet!

    Met vriendelijke groet,



    Wouter van Embden,
    Namens Team VrijstellingOldtimer


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •