Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
  1. #11
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    dus pas draaien aan het stuur als je rolt;-)
    Gaan je banden nog een beetje langer mee ook:-)

    Met 205's op de originele turbolook 6j velgen heb ik ook totaal geen probleem, pas als je een klein stuurtje monteert. Een 924 heeft een vrij lichte stuur vertanding met 4slagen lock-to-lock dus waarschijnlijk helpt dat ook fors mee.
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  2. #12
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    Ik vind het anders wel zwaar afentoe als je hard over een rotonde scheurt; dan moet je snel en stevig aan het stuur sleuren. Maar goed, het is ook geen auto bedoeld voor behendigheidsproeven ;-).

    De velgen die ik gezien heb, 7J ET55, passen overigens niet. Die komen 10mm naar buiten en eigenlijk zitten de originele velgen al tot op het randje; als ik een lat tegen de bandwang leg dan steekt hij zelfs al uit. Toch even verder zoeken naar 16" 6J C2 velgen.
    S power!


  3. #13
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    Zoals reeds eerder geschreven geen enkel probleem, zelfs niet met mijn 34cm Momo stuurtje als de bandenspanning maar niet te laag is!


  4. #14
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    mijne stuurt vrij licht met in en uit parkeren maar dan wel rollen en langzaam sturen, snel sturen is er niet bij zonder bekrachteging.
    hard over een rotonde heb ik geen problemen met sturen dan rij ik hard genoeg:whistle:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Space Bekijk Berichten
    Ik vind het anders wel zwaar afentoe als je hard over een rotonde scheurt; dan moet je snel en stevig aan het stuur sleuren. Maar goed, het is ook geen auto bedoeld voor behendigheidsproeven ;-).

    De velgen die ik gezien heb, 7J ET55, passen overigens niet. Die komen 10mm naar buiten en eigenlijk zitten de originele velgen al tot op het randje; als ik een lat tegen de bandwang leg dan steekt hij zelfs al uit. Toch even verder zoeken naar 16" 6J C2 velgen.

    7J ET52 past prima op een 924 S (zit ook standaard op de Le Mans)


  6. #16
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    De 924 is prima geschikt voor behendigheidsproeven. Bij de slalomcompetitie van de NPC heb ik vroeger met deze auto een derde (jaar)prijs tussen de 911jes in zijn klasse behaald. Als hij al zwaar stuurt op een rotonde is, of je bandenspanning veel te laag, of is hij niet goed uitgelijnd lijkt mij.


  7. #17
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Verschil 6J/7J zonder stuurbekrachtiging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 924turbo2 Bekijk Berichten
    7J ET52 past prima op een 924 S (zit ook standaard op de Le Mans)
    Standaard 6J rondom.
    Le Mans 6J voor, 6.5J achter.

    Ik ga het in ieder geval een keer passen.
    S power!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •