Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: BunnY

  1. #21
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: BunnY

    het is net zo efficient als een carburateur, ''uuh ongeveer zoveel brandstof''
    het is nog ver weg van, de lucht meten en branstof hoeveeluit berekenen

    het werk goed maar uiteindelijk zijn er een hoop variaties, zoals luchtdruk en temperatuur hoeveel lucht er nou eigenlijk langs stroomt
    maar hij spuit genoeg brandstof in want er komen ook knallen uit de uitlaaat:loco:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #22
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: BunnY

    Welkom hier en veel succes met uw speurtocht .
    Aangaande roest wil ik toch even meedelen dat ik een 84'er heb en nog een 82'er op afbraak en dat beide op dezelfde plaats geroest zijn , dat vind ik toch vreemd .
    Stelling volgende van dit forum is dat ze beide dus schade gehad zouden hebben op dezelfde plaats nl. RV hoek A-stijl drempel .
    Maar niet te erg om op te lassen en koud te verzinken wat ik gedaan heb .
    Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!


  3. #23
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: BunnY

    Hey BunnY, jij hier!

    Ik heb even nagedacht over het group buy 924 idee, en ik zie het wel zitten mits enkele voorwaarden. Gewoon "een 924" spreekt me niet genoeg aan. (hou uw pek en veren nog even bij u!). Onder deze voorwaarden wil ik echter wel aan de 924 beginnen:

    -te koop voor een zacht prijsje
    -iets van body kit ofzo waardoor hij er wat bruter, wat meer "race" uitziet. Echter géén Sjonniebak!
    -maar moet wel in België door de (oldtimer)keuring geraken, dus geen volledige rolkooi, andere motor ofzo. Ik ga er zelf niet mee racen, ik hou gewoon van die looks.
    -geen LPG
    -na 1981

    De standaard 924 vind ik er namelijk net iets te saai qua uiterlijk om me ervoor in te zetten... (en daar komen alsnog de pek & veren...)

    Ik weet dat ik veeleisend ben, maar ik begin niet aan een auto als ik er niet wild van ben, en financieel ben ik beperkt.


  4. #24
    Ingeschreven
    31/05/2010
    Berichten
    28

    Re: BunnY

    welkom bunny!!


  5. #25
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: BunnY

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk Berichten
    Hey BunnY, jij hier!

    Ik heb even nagedacht over het group buy 924 idee, en ik zie het wel zitten mits enkele voorwaarden. Gewoon "een 924" spreekt me niet genoeg aan. (hou uw pek en veren nog even bij u!). Onder deze voorwaarden wil ik echter wel aan de 924 beginnen:

    -te koop voor een zacht prijsje
    -iets van body kit ofzo waardoor hij er wat bruter, wat meer "race" uitziet. Echter géén Sjonniebak!
    -maar moet wel in België door de (oldtimer)keuring geraken, dus geen volledige rolkooi, andere motor ofzo. Ik ga er zelf niet mee racen, ik hou gewoon van die looks.
    -geen LPG
    -na 1981

    De standaard 924 vind ik er namelijk net iets te saai qua uiterlijk om me ervoor in te zetten... (en daar komen alsnog de pek & veren...)

    Ik weet dat ik veeleisend ben, maar ik begin niet aan een auto als ik er niet wild van ben, en financieel ben ik beperkt.
    dus een 944, al is ie "algemener" als een 924....:p
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #26
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: BunnY

    LOL ja, een 944 dus. Maar dat lijkt me financieel dan weer minder interessant. Maar misschien wel NOG meer rijplezier. Anyway, als ik deze discussie (met of zonder BunnY) verder wil zetten, dan openen we daar wel een apart draadje voor. "gezocht: man die 924 én 944 beu is".


  7. #27
    Ingeschreven
    21/06/2010
    Berichten
    19

    Re: BunnY

    Haha... Ik hou in elk geval mijn ogen open. Maar idealiter komt er toch pas 1 in het najaar zodat er plaats is in de garage.

    En gisteren begonnen aan mijn BX en daar is ook nog een lijk uit de kast gevallen dus wie weet is het geld deze zomer wel op (als er nog van die lijken naar boven komen edface: )


  8. #28
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: BunnY

    924 met 944 bodykit ?

    Meer rijplezier ben ik het wel mee eens , al had ik in mijn ex 924 ook zeer veel lol!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #29
    Ingeschreven
    26/06/2010
    Berichten
    34

    Re: BunnY

    Hee Bunny, jij ook al een BX? Me too!
    Ik vind wel raar hoor dat subframe, heb ik zelf nog nooit iets over gehoord qua defekt zijn.
    Ik heb trouwens dezelfde overwegingen als jij, ik wil ook een verzinkte auto, en geen wegenbelasting betalen.
    Als ik je kan helpen: zoek eens op Citroenforums naar Roel T. of IJsbrandt S., deze mensen kennen de BX van haver tot gort.


  10. #30
    Ingeschreven
    26/06/2010
    Berichten
    34

    Re: BunnY

    Awel zunne, ik zie nu pas dat ge Belg zijt. Wat ik zeg is waar, maar ge moet voor IJsbrandt en Roel op Nederlandse citroensites zoeken. U zult zeer content zijn over de kennis van deze 2 Ollandse techniekers.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •