Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Onderwerp: BunnY

  1. #31
    Ingeschreven
    21/06/2010
    Berichten
    19

    Re: BunnY

    Dat subframe heb ik deze winter kapot gereden toen mijn BX besloot geen grip meer te hebben op een ijsplek (even vermelden: ik kon er niets aan doen). Omdat ik het niet over mijn hart kon krijgen om hem naar de sloop te brengen toch maar besloten het te vervangen, met een hoop hulp op het Nederlandse Citroën forum is dat dan inderdaad gelukt . Echter is sindsdien heel het hydraulische systeem raar beginnen doen (vermoed dat het al ver versleten was maar dat die subframewissel de druppel was).

    Dus nu, oldtimertje voor erbij lijkt wel fijn. Maar wat ik vandaag qua roest aan mijn BX heb ontdekt is om te huilen... Dus ik ga even realistisch blijven en nog niks doen qua nieuwe aankoop :S


  2. #32
    Ingeschreven
    21/06/2010
    Berichten
    19

    Re: BunnY

    Even een update posten. De BX was te ver heen om nog hersteld te worden dus ben ik nu aan het uitkijken naar iets anders.

    En de Porsche 924 wordt hoe langer hoe interessanter. Zeker het feit dat ze gegalvaniseerd zijn is zo'n zalig iets.

    Maar ik heb nu nog 2 vraagjes. Kan je een goed exemplaar kopen voor een goede 1000,- euro of moet je dan sowieso op veel werk reken? En van welk merk is hun automaat?

    En bijvoorbeeld deze. Is dit 1 waarvan jullie zeggen 'zou je een goede koop aan doen'.

    Zijn er trouwens 'betere' periodes om een 924 te kopen? Zijn ze bijvoorbeeld na de zomer goedkoper dan in de zomer? En hun open dakjes, geven die problemen (zoals roest)?


  3. #33

    Re: BunnY

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BunnY Bekijk Berichten
    En de Porsche 924 wordt hoe langer hoe interessanter. Zeker het feit dat ze gegalvaniseerd zijn is zo'n zalig iets.
    niet alle 924ers zijn gegalvaniseerd ( verzinkt ) hoor !!!!
    en als je er wel al eentje vind die verzinkt is,
    kijk dan goed of hij geen schade heeft gehad.
    want als dat slecht gerepareerd is,rot hij nog net zo hard onder je kont vandaan.


  4. #34
    Ingeschreven
    20/01/2009
    Locatie
    Vaassen
    Berichten
    1.017

    Re: BunnY

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BunnY Bekijk Berichten
    En de Porsche 924 wordt hoe langer hoe interessanter. Zeker het feit dat ze gegalvaniseerd zijn is zo'n zalig iets.

    En bijvoorbeeld deze. Is dit 1 waarvan jullie zeggen 'zou je een goede koop aan doen'.
    Ziet er zo op het eerste oog niet verkeerd uit, alleen deze is van '78 dus nog niet gegalvaniseerd/verzinkt.
    Dat zijn ze pas vanaf '80
    Ride with Pride

    924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE


  5. #35
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: BunnY

    Hey ,

    Ik heb er ene te koop die gegalvaniseerd is .
    [ame]http://www.924forum.nl/forum/showthread.php?t=12930[/video]
    Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!


  6. #36
    Ingeschreven
    21/06/2010
    Berichten
    19

    Re: BunnY

    Komt die net te laat... Heb vorige week een Volvo 480GT gekocht. Ik kon kiezen tussen de Volvo en een 924 maar mijn verstand zei me dat de Volvo een slimmere keuze was. Ook omdat ze makkelijker in automaat te vinden zijn...

    Zal de foto's hier ook even posten:






    Hij heeft ook wel de flipflop-lichten (en pakt echt slecht op foto)

    En wie weet komt er ooit nog wel een Porsche 924. Want blijf ze wel tof vinden


  7. #37
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: BunnY

    Ik heb ook ooit een 480 gehad, enigste aankoop waar ik ooit spijt van heb gehad. Wat een slechte auto, snap niet dat Volvo ooit zijn badge hierop heeft durven zetten.....

    Ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt.


  8. #38
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: BunnY

    Veel succes met de aankoop!
    Ik hoop dat de lichten je elke dag aan de 924 doen denken :p

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  9. #39
    Ingeschreven
    26/07/2010
    Berichten
    41

    Re: BunnY

    Mijn vriendin heeft sinds gisteren ook een 480. Ik heb er ook eventjes mee mogen rijden :eyebrows: .
    Leuke auto hoor: 109pk voor een koets die geen ton weegt, onderstel ontwikkeld met Lotus en motor getuned door Porsche. En hij ziet er heel eigenzinnig en verleidelijk uit...
    Succes!


  10. #40
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: BunnY

    Is inderdaad altijd één van mijn lievelings Volvo's geweest. Misschien komt het wel door die koplampen ja ... ;-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •