Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 91
  1. #81
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Hoe'st trouwens met je deuk afgelopen? Was jij of de vrachtwagen de schuldige?


  2. #82
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Hey iedereen, ik ben er ook nog en heb nog steeds de 924.

    Laatste 1,5/2 twee jaar weinig aangedaan. Gister verse benzine erin, startkabels erop een hij startte gewoon nadat de benzine weer even door de leidingen werd gepompt.

    Daarna direct langs de pomp om de banden weer op te pompen, vervolgens Euro98 getankt en hij begon steeds beter te rijden.

    Van alles maakt nog wel geluid uit de motor (spanrol) en bijv de versnellingspook, maar ben nu van plan de 924 in een behoorlijk goede staat te krijgen.

    Ik heb alleen het volgende probleem. Voor de winter wilde hij niet meer starten met 14 liter benzine er nog in.

    Hij had 2/3 week ervoor stil gestaan, met veel regenachtige weer. Nu had ik 10 liter verse benzine erin gegooid en hij start wel weer.

    Nu heb ik hem gister daarna nog weer helemaal vol getankt, en dan ruik ik vooral in de bochten een benzine geur in de auto. Met andere woorden ik denk dat de tank lekt als hij te vol zit.

    Nu heb ik een beetje gelezen over dit benzineprobleem en vermoed dat misschien er ook water en/of teveel lucht bij de tank komt doordat hij op sommige plekken niet dicht is. Wat vervolgens het start probleem mogelijk veroorzaakt.

    Mijn vraag aan jullie experts, wat is handig om te controleren en het gat te vinden waardoor ik benzine ruik in de auto (alleen bij een net volle tank). En hoe kan ik dit vervolgens het best dichtmaken?


  3. #83
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    als de tank lekt kun je dat aan de onderkant van de auto zien meestal op de tank naden of onder bij de in tankpomp geur kan ook de tank ontluchting zijn
    of 1 van de slangen van vul opening naar tank er zit een kunststof of metalen kap overheen die je weg kunt schroeven aan de binnenkant over de vulleiding
    misschien dat je daar wat kunt zien of ruiken als die kap er af is .
    Succes .
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #84
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Laatst is mijn v-snaar geknapt, gelukkig kon ik hem zo een parkeerplaats op laten uitrollen.

    Nu probeer ik hem te vervangen maar snap er echt niks van waarom hij niet past. Ik heb het vaker gedaan en dat ging altijd normaal.

    Zien jullie misschien iets wat niet klopt waarom het niet lukt?

    De dynamo is helemaal vrij beweegbaar en hangt in kortste stand.

    WhatsApp Image 2018-08-31 at 16.52.30.jpeg
    WhatsApp Image 2018-09-01 at 16.42.31.jpeg


  5. #85
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik



  6. #86
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    leg hem om de schijf van de dynamo en de waterpomp en dan op de onderste krukasschijf dop 24 en een ratel er op en rustig er op trekken.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #87
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Heb hier even gekeken naar mijn reserveriem, en is ook AVX10x888 , dus zou alleszins de goeie maat moeten zijn...


  8. #88
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Helaas maar toch besloten om hem te koop te zetten. Ik doe er gewoon te weinig mee en maak er ook geen tijd meer voor vrij merk ik. Hopelijk kan iemand anders er verder mee gaan. Bij deze is hij dus te koop. Twee week geleden dit filmpje ervan gemaakt:




    Status: zie video
    Geen APK meer, punt wat ik zelf niet heb kunnen fixen vanuit de oprit is de uitlaat die lekte.
    Volgens mij is hij nog hele goede staat ondanks dat hij afgelopen twee jaar weinig gereden heeft.
    Wat heb ik er nog bij:
    - rode passagiersdeur
    - spoiler verlagingskit
    - blauwe achterbumper

    Hij hoeft niet weg te gaan voor heel veel geld maar doe hem ook niet weg voor niets, zit volgens mij genoeg potentie in.


  9. #89
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Jammer man! Je was goed bezig met de wagen op te knappen!
    Misschien handig om even een verkoop topic aan te maken?
    Project 924....and nice driving


  10. #90
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Jammer! Hopelijk vind je een nieuwe eigenaar die hem nog lang op de weg houdt!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •