Resultaten 1 tot 10 van de 99

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Porsche 924 - '85 van Diederik

    Ik ben Diederik, 26 jaar en kom uit de stad Groningen. Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Porsche 924 uit het jaar 1985. De kleur van de auto is beige, staat hem best goed.

    Het is de Porsche die jimfrey944 al een tijdje te koop had en vandaag voor de tweede keer naar Spanbroek gereden om ditmaal de Porsche op mijn naam te laten zetten en er mee naar huis te rijden .

    Ik heb niet veel ervaring met het klussen aan auto's, eigenlijk haast niets maar heb enige kennis op gedaan met oude Tomos schakelbrommers (o.a. revisie) en wil graag mijn kennis verder uitbreiden met auto's.

    Ik heb al sinds ik mijn rijbewijs het idee, dat ik later een Porsche zou willen hebben. Liefst een 911 maar dat laat mijn budget simpelweg niet toe en misschien is een 924 ook nog wel leuker ook. Dus ik dacht, waarom ook niet en die van jimfrey944 is een goede staat waar het een en ander (vooral optisch) aan moet gebeuren en wat ik zelf wil/kan gaan doen. De auto was oorspronkelijk wit, maar ik ben wel tevreden met deze kleur.

    Een aantal redenen dat ik voor een 924 heb gekozen is:
    - Het is een Porsche,
    - 'Simpele' motor waar ik denk veel van kan leren en onderhouden,
    - De auto is gegalvaniseerd,
    - Meeste onderdelen zijn geen 'Porsche' prijzen

    Na enige tijd research te hebben gedaan en tot bovenstaande punten te zijn gekomen staat de Porsche dus nu voor de deur.

    Nu back to business: het project. De volgende punten staan op mijn todo-lijst:

    - Gescheurde dashboard vervangen (heb een vervanger bij de koop mee gekregen van jimfrey944).
    - Interieur zo mooi mogelijk maken (schoonmaken/poetsen/wat versleten is vervangen)
    - Leer van de gescheurde bestuurders stoel vervangen
    - Stuur staat naar mijn idee er een beetje scheef op, deze even recht erop zetten.
    - Elektrisch bedienbare spiegels werken niet, zat er wel origineel op.
    - Elektrisch verstelbare stoelen zaten er niet origineel in en werken ook niet
    - Alleen de speaker rechtsachter werkt
    - Scheur in de vooruit - deze vervangen
    - Voorscherm is half gerestaureerd, dit afmaken. Het liefst wil ik zelf gaan proberen dit te spuiten met een spuitbus. Lijkt mij leuk om te kijken of dit lukt. Zou iemand aan de hand van de foto's een kleurcode kunnen bepalen?
    - Passagiersdeur is een andere kleur, deze ook opnieuw spuiten.

    Bijlage 11085Bijlage 11097Bijlage 11096Bijlage 11095Bijlage 11094Bijlage 11093Bijlage 11092Bijlage 11091Bijlage 11090Bijlage 11089Bijlage 11088Bijlage 11087Bijlage 11086Bijlage 11098
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •