Resultaten 1 tot 10 van de 99

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Re: Porsche 924 - '85 van Diederik

    Leuke reacties van iedereen.

    Ik heb van het weekend het e.e.a. onderzocht. Ik was vandaag bezig met het schoonmaken van de achterklep rubbers/spoiler en toen kwam een zoon van een buurman eraan omdat ie wel benieuwd was naar de auto. Bleek een auto monteur te zijn en die wist vooral over de motor wel wat te vertellen. Hij wou mij wel helpen om wat werk aan de auto te doen, dus ga volgende week samen met hem wat motorisch werk verrichten zoals v-snaar vervangen en wat ander licht werk. Kan ik het volgende keer mooi zelf. Hij vond het een mooi karretje en zeker geen miskoop. Altijd fijn om te horen.

    Verder met mijn bevindingen:
    Speakerprobleem was alleen een kabeltje dat los was geschoten, alleen in de schade/passagiers deur zit geen speaker. Echter is dit volgens mij geen originele 924 deur, kijkend naar het speaker gat wat totaal niet overeen komt met de uitsparing. Kan iemand hier wat meer over zeggen? Ik wil denk ik deze deur wil vervangen voor een met een goed speaker gat/originele 924 deur. Zie bijgevoegde foto's.

    Daarnaast lijkt er ook water te komen vanuit de achterruitenwisser. Dit plastic kapje is redelijk op volgens mij dus die wil ik graag vervangen. Daarnaast ook het rubber/plastic om het slot van de achterklep. Zie foto's, is dit universeel of moet ik dit ergens specifiek bestellen?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg 1.jpg (270,5 KB, 168 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg 2.jpg (241,8 KB, 178 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg 3.jpg (230,9 KB, 173 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg 4.jpg (251,0 KB, 175 keer bekeken)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •