Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: bellie

  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: bellie

    Welkom en suc6

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  2. #12
    Ingeschreven
    06/01/2014
    Locatie
    meulebeke (belgie)
    Berichten
    23

    Re: bellie

    dank jullie wel. Wagen krijgt deze week nog eens alles qua filters, distributieriem, remmetjes nazien en volgende week waarschijnlijk oldtimerkeuring zodat hij al kan rijden. Beetje bij beetje interieur opmaken en buitenkant nu gewoon wat bijwerken waar nodig en dan binnen 1 of 2 jaartjes de carrosserie eens volledig heropmaken en volledige lakbeurt geven dan in zelfde kleur.
    Porsche 924 targa 1979 green metallic
    Vw Golf 1 cabrio bj 89, paprikared quartet uitvoering


  3. #13
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: bellie

    Mooie kleur!!!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #14
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: bellie

    Welkom hier en veel 924 plezier toegewenst
    leuke kleur zie je niet veel.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #15
    Ingeschreven
    06/01/2014
    Locatie
    meulebeke (belgie)
    Berichten
    23

    Re: bellie

    Dank jullie wel. Dacht dus dat het lind groen was, spuitbusje laten maken om als staal een plaat te spuiten om zeker te weten, maar is donkerder dus. Als iemand het kleurnummer denkt te weten of de juiste benaming, laat het gerust weten. Het is zowiezo een metallickleur, maar welk is nu nog de vraag. Is vroeger ongelukje gebeurd met de wagen en de ene deur is wat gebuild, niet erg, heb al andere deur intussen maar moet gespoten worden op kleur. Aangezien het niet uit fabriek dit kleur was, maar wel origineel porsche 924 kleur zou zijn, is het eventjes zoeken tot ik het juiste kleur vindt dus alle hulp hierbij is welkom.
    Porsche 924 targa 1979 green metallic
    Vw Golf 1 cabrio bj 89, paprikared quartet uitvoering


  6. #16
    Ingeschreven
    05/12/2013
    Berichten
    88

    Re: bellie

    Laatst gewijzigd door Selen; 07/01/2014 om 08:30.


  7. #17
    Ingeschreven
    06/01/2014
    Locatie
    meulebeke (belgie)
    Berichten
    23

    Re: bellie

    kleurcodes overlopen en er zijn er toch enkele die het kunnen zijn. Denk dat ik het tankklepje ga laten uitlezen op het juiste kleur voor alle zekerheid.
    Porsche 924 targa 1979 green metallic
    Vw Golf 1 cabrio bj 89, paprikared quartet uitvoering


  8. #18
    Ingeschreven
    26/03/2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    651

    Re: bellie

    Ik vind dit kleurtje zo mooi he..
    Porsche 924 2.0i 1979 [ITB&EFI]
    Volvo 340 DL 14.4E 86/340 GL LPG 84/360 GL LPG 86/360 GLT 2.0i 87 [verkocht]
    Volvo 740 GL 2.3i 1989 Estate [verkocht]
    Volvo V90 3.0i 1997 Estate [585.585]


  9. #19
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: bellie

    Ja is een mooi kleurtje, en voor die tijd al zeer vooruitstrevend!


  10. #20
    Ingeschreven
    06/01/2014
    Locatie
    meulebeke (belgie)
    Berichten
    23

    Re: bellie

    De kleur heeft het hem vooral gedaan ook bij mij, daarom dat ik hem ook zo wil houden. Is nog klein beetje opknapwerk aan, maar echt niet veel. Deurtje aan chauffeurskant heeft ooit een klein ongelukje gehad maar is echt maar weinig. Heb intussen nieuwe deur gevonden. Klink was ook weg met slot en heb nu nieuw slotje besteld op nummer. Klink was nieuw niet meer verkrijgbaar maar denk dat er aan de deur die ik gekocht heb nog een op hangt, dus deze week ga ik dat weten en is dat ook opgelost als dat zo is. Interieurprobleempje qua zetels ook opgelost, ook gevonden en misschien nog wat andere deeltjes ook al gevonden. Documenten zijn onderweg van de wagen, hadden ze bij een vriend gedropt in nederland omdat de wagen uit nederland komt en we hadden hem zaterdag opgehaald maar dan was rdw niet open voor documenten op export te plaatsen, dus dit is gisteren gebeurd door een vriend van ons en die zijn al opgestuurd naar ons en verwacht ik vandaag of morgen bij mij om te kunnen dedouaneren. Nog nieuwe distributieriem en filters en oliën opzetten en dan naar de keuring eind deze week of begin volgende week voor oldtimerkeuring. Voorste banden waren pas nieuw, achterste moeten wel nog vervangen worden. Dan nog nieuwe deur spuiten en kleine retouches waar lak beetje minder is voor dit jaar zodat hij niet roest en dergelijke. Waarschijnlijk nog ander velgje eronder tegen de zomer maar voorlopig kan er mee gereden worden dan als het weer nog zo een beetje blijft. En dan volgend jaar een volledig nieuwe laklaag geven maar zelfde kleur behouden.
    Porsche 924 targa 1979 green metallic
    Vw Golf 1 cabrio bj 89, paprikared quartet uitvoering


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •