Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Apk

  1. #11

    Re: Apk

    UPDATE!! Gisteravond geinformeerd hoe het met de Porsche ging.
    Er is smiddags even geprobeerd om hem te starten maar dat lukte niet ( was verzopen ) monteur heeft de bougies verwijdert en maakt hem deze morgen aan het lopen en gaat daarna direct door naar de APK.
    Ik kan na de middag bellen hoe het met de partient gaat en of de operatie is geslaagd.
    Hou jullie op de hoogte.
    grtn John
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  2. #12

    Re: Apk

    Zow gister is de P voor de APK geweest, Afgekeurd en wel op :
    barst in de linkerbuiten spiegel, CO te hoog,rechterkoplamp opnieuw stellen, remleidingen achterremmen vervangen.
    Kan hem woensdag of donderdag ophalen met 2 jaar APK!!! totale kosten incl apk en auto fatsoenlijk afstellen €250 .
    Ben eigenlijk best wel tevreden en kan niet wachten tot donderdag hehe.
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  3. #13
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Apk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjones Bekijk Berichten
    Zow gister is de P voor de APK geweest, Afgekeurd en wel op :
    barst in de linkerbuiten spiegel, CO te hoog,rechterkoplamp opnieuw stellen, remleidingen achterremmen vervangen.
    Kan hem woensdag of donderdag ophalen met 2 jaar APK!!! totale kosten incl apk en auto fatsoenlijk afstellen €250 .
    Ben eigenlijk best wel tevreden en kan niet wachten tot donderdag hehe.
    Dat valt errug mee, als je 't mij vraagt!
    Goed man, twee jaar APK, dat zouden ze voor alle belastingvrije auto's moeten doen!
    Hopelijk weer veel rijplezier de komende tijd!


  4. #14

    Re: Apk

    Net ff contact met de garage gehad, (in de hoop dat de aoto klaar was) vanavond worden de remleidingen gemonteerd en morgenmiddag kan ik de P met verse APK komen ophalen.
    Heb morgen middag eigenlijk nog een feestje op mijn werk maar die sla ik over ( morgen zsm naar de garage en geen alcohol want we gaan rijden!!!!!)
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  5. #15

    Re: Apk

    Het heeft even geduurd maar vandaag toch met de Porsche naar mijn werk gereden , kwamen toch nog wel een paar dingen aan het licht , banden balanceren (trilt bij 120/125 kmh) waarschijnlijk een nieuwe brandstofpomp( bij volgasgeven houdt de motor in) .
    Verder wel genieten .
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  6. #16
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Apk

    kijk,zo moet het....
    brandstoffilter misschien eerst eens vervangen?


  7. #17

    Re: Apk

    Ja dat kan ik eerst wel eens proberen, kost de hele wereld ook niet .
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  8. #18
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Apk

    En hij staat te koop zie ik !
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #19
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Apk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    En hij staat te koop zie ik !
    zelfs dreigen met sex hielp blijkbaar niet meer ...... :Cry::Cry::Cry:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  10. #20

    Re: Apk

    Ja ikben onder de zware druk bezweken ,en heb de auto op MP gezet maar hij is nog niet weg hoor
    Krijg allemaal mailtjes van mensen die hun gebakje wel willen ruilen ,maar dat gaat mooi niet door .
    Ik zit op een hoofdprijs te wachten anders blijf ik lekker doorrijden en kan via de mail alles een beetje afwimpelen en heb aan de opdracht voldaan om de P te koop te zetten.
    Begrijp me niet verkeerd "voor mij hoeft ie niet weg " dus zal nog wel een tijdje doorrijden en na 4 weken tot de conclusie komen dat er op dit moment weinig belangstelling is om een Porsche te kopen( zal wel komen omdat iedereen op vakantie is.
    Als de porsche zich dan heeft bewezen als een betrouwbaar alternatief word ie waarschijnlijk door mijn bloempje geaccepteerd
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •