Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Apk

  1. #1

    Apk

    Nou mede forummers het is dan zover na een jaar van proberen en repareren opnieuw proberen ,wanhoop ,ongeloof en weet ik allemaal wat niet meer is gisteravond de P naar de garage gebracht .
    De ontsteking wordt nagezien en er moet APK op,en dit alles nadat de Nissan van mijn vrouw de geest heeft gegeven ( denk de automaat kapot,maakte nog een jankend geluid begon te rammelen in de bak en had toen geen aandrijving meer op geen enkele versnelling)
    Olie van de bak was goed ,niet verbrand maar nog rood.
    Laat de P in orde maken en ga for the time being daar maar eerst in rijden of de kosten moeten zo hoog worden (neeee).
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


  2. #2
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Apk

    Nou succes dan maar. Je kan het slechter treffen dan dagelijks met de P te moeten rijden ;-).


  3. #3
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Apk

    ik ging altijd met de P naar werk maar 160 euro benzine in de maand vond ik toch wat veel:loco:

    komt vast goed met de apk
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Apk

    misschien een optie om korter bij je thuis werk te zoeken ....:euh

    ik verstook in mijn P(eugeot) ca € 35 per maand ....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Apk

    dat was toen nog 15 minuten fietsen van huis, dichterbij kan niet. maar rij nu op de brommer das 6 euro per week, als ik met de P ga moet ik blij zin dat die tank van 80 euro langer als 2 weken mee gaat
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #6
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Apk

    zit er een gat in de tank? of je hebt steeds smerige voeten ..... zo ver duw je het gaspedaal in dat je in de carterpan terecht komt ...:heh:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #7

    Re: Apk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fantaman Bekijk Berichten
    dat was toen nog 15 minuten fietsen van huis, dichterbij kan niet. maar rij nu op de brommer das 6 euro per week, als ik met de P ga moet ik blij zin dat die tank van 80 euro langer als 2 weken mee gaat
    verbruiken die 924ers zoveel dan ?

    ik stook er 75 L BP Ultimate 98 doorheen van de 80 L tankinhoud.
    en heb dan ruim 800 km gereden.


  8. #8
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Apk

    stad verkeer is z'n 400km a 50 tot 55 liter, op de snelweg haal ik er wel 500km uit:doh:
    daarom heb ik die brommer nu, komt niet vooruit haalt toch bijna 60km/h vol gas en haalt 120 tot 130 km uit de tank, en dan gooi ik er tot 3,5 liter in.
    tuurlijk rij ik iets meer als alleen woon werk maar drinken doet de P wel. tuurlijk rij ik niet als een oude opa weg bij het stoplicht dus het kan wel wat zuiniger
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #9
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Apk

    nu weer :focus:

    en jah apk is toch weer ff een spannend ding.

    mijne mag over 3 maanden weer of zo maar dan voor 2 jaar:thumb:
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #10

    Re: Apk

    De mijne kan ook 2 jaar met een APK, scheelt wel
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •