Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1
    Ingeschreven
    21/03/2011
    Berichten
    81

    Porsche 924 Targa 1985 | bieden

    Wat bied je te koop aan:

    Porsche 924 Targa 1985


    Vraagprijs: bieden

    Lokatie: Valkenswaard


    Omschrijving:

    Beste Forumleden,


    Met enigszins pijn in mijn hart zet ik mijn eerste Porsche te koop. Tot +- 1,5 jaar geleden heb ik deze auto gebruikt als daily driver. Op dat moment kreeg ik wat problemen met de auto. De oliedruk viel weg waardoor de nokkenas versleet. Daarnaast ging ik in Amsterdam wonen waar ik geen parkeervergunning kon krijgen. Met de gedachte 'binnenkort ga ik er werk van maken' is de 924 toen bij mijn moeder op de oprit beland en eigenlijk nooit meer weggekomen.

    Omdat ik voorlopig nog in Amsterdam blijf waar ik geen auto nodig heb en ik ook geen mogelijkheid tot stallen heb in de buurt, heb ik (helaas) toch maar besloten de Porsche weg te doen.

    Het is een antraciet grijze uit 1985.

    Pluspunten:
    + 1985 dus verzinkt, relatief weinig roest.
    + Nieuwe koppeling + drukgroep
    + Nieuw gestikt lederen stuur
    + Nieuwe pookhoes
    + Nieuwe startmotor +- 3000km
    + Nieuwe koppeling +- 5000km
    + Relatief goed dashboard met twee kleine scheurtjes aanwezig.

    Minpunten:
    -Motor loopt niet ivm olieprobleem en accu is leeg. Er moet waarschijnlijk een ruilmotor en nieuwe accu in.
    -Interieur (Skaileer aan de zijkant met in het midden paarse stof met Porsche opschrift) is er slecht aan toe. Door het vocht is een en ander beschimmeld, wat nog wel weg te vegen is. Het probleem is vooral de bestuurdersstoel, die er zeer slecht aan toe is. De bank en bijrijdersstoel zijn op zich wel prima.
    -Elektronisch targasysteem werkt niet meer. Vervangen door handmatige clips.
    -Roestplekken bij dorpels en onder bestuurdersstoel.
    -Barst +- 25 cm links in voorruit. Geen probleem voor APK
    -Parkeerschade linksachter.

    Overige bijzonderheden:

    De body is over het algemeen nog wel aardig (zie foto's). Op de parkeerschade en de onderkant wat roestplekken na ziet hij er, zeker na een wasbeurtje, best goed uit. De kleur van de vloer is groen. Verder zijn er nog overige onderdelen aanwezig zoals een vliegwiel, een extra gedeelte van kop en wat ander klein spul.

    Een enthousiasteling zou er misschien nog wat van kunnen maken.

    Ik ben benieuwd of er liefhebbers zijn die er wat voor overhebben. Liefst om op te knappen natuurlijk :-) anders voor onderdelen. Laat een bericht achter of stuur een pm svp. De foto's op de oprit zijn de meest recente.

    Vriendelijke groet,

    Robin

    image5.jpgimage12.jpgimage6.jpgimage7.jpgimage8.jpgimage9.jpgimage10.jpgimage.jpgimage2.jpgimage3.jpgimage4.jpgimage14.jpgimage17.jpgimage13.jpg
    Laatst gewijzigd door Rvr; 12/01/2014 om 17:11.


  2. #2
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Porsche 924 Targa 1985 | bieden

    Mocht je overgaan tot het verkopen in losse onderdelen, dan heb ik interesse in een aantal dingen.


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Porsche 924 Targa 1985 | bieden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijsch Bekijk Berichten
    Mocht je overgaan tot het verkopen in losse onderdelen, dan heb ik interesse in een aantal dingen.
    Wat zoek je dan ?
    Ik zie niets wat ik niet heb liggen ?


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Porsche 924 Targa 1985 | bieden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944 Bekijk Berichten
    Wat zoek je dan ?
    Ik zie niets wat ik niet heb liggen ?
    dat klopt, maar als hij er vanaf moet kan het geen kwaad om zelf ook wat op reserve te hebben liggen.


  5. #5
    Ingeschreven
    21/03/2011
    Berichten
    81

    Re: Porsche 924 Targa 1985 | bieden

    Hoi Thijs, pm even wat je nodig hebt. Kunnen we even kijken.

    Gr

    Robin


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •