Pagina 2 van de 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 380

Onderwerp: 924 LWB

  1. #11

    Re: 924 LWB

    Vind ik ook Tom
    Waar is zoiets eventueel nog nieuw te krijgen?
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #12
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 LWB

    zaten al in de auto toen ik hem kocht.

    hier zijn ze in iedergeval te koop:

    http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/p ... decor.html
    http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/info_3_5478.html" target="_blank


  3. #13

    Re: 924 LWB

    Bedankt voor de link :wink:
    Jammer dat je ze dan uit het buitenland moet halen oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  4. #14
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: 924 LWB

    Zullen gewoon standaard maten zijn..Ik heb voor zoiets ook zitten kijken maar ik ga ze binnenkort maar zelf maken. Al dat gedoe met zoeken en doen en als je ze gevonden heb duurt het weer lang voordat je ze hebt.


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 LWB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Zullen gewoon standaard maten zijn..Ik heb voor zoiets ook zitten kijken maar ik ga ze binnenkort maar zelf maken. Al dat gedoe met zoeken en doen en als je ze gevonden heb duurt het weer lang voordat je ze hebt.
    Misschien kun je Forum-hofleverancier worden? :wink:


  6. #16
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 LWB

    Vandaag interieurs wezen kijken,helaas niets bij....
    We zoeken door.... :shock: :shock:

    Te laat voor de postbode,de deurkaarten waren er.... :evil:


  7. #17
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 LWB

    deurkaarten zijn binnen,ziet er strak uit. 1 bevestigingspunt iets een tik gehad helaas door het verwijderen.

    achterkant onder nu eerst maar sealen met een dikke lijm en dan eens zien of ze de gaatjes van de raamslingers dicht kunnen zetten.

    verder nog een setje goede koelslangen incl. de ontluchtingsslang kunnen scoren voor € 15.- mocht het nodig zijn om ze te vervangen 8)


  8. #18
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 LWB

    Vandaag interieur opgehaald n.a.v. mijn advertentie op Marktplaats.

    Medewerker bij Porsche Groningen was een racer aan het bouwen,een 944 werd van binnen gestript.

    Het is een bruin krijtstreep interieur geworden i.p.v. het aanwezige beige krijtstreep.
    Bestuurdersstoel heeft 1 scheurtje van ong. 3cm en was ietsjes doorgezakt aan de zijkant maar ik was het zoeken zat,dus kopen maar...Voor de rest was het in een prima staat.
    Stoelen gelijk naar de stoffeerder gebracht. Gaat vulling van de stoelen omwisselen en repareren.Even 14 dagen geduld hebben. ops:
    Vanmiddag de achterbank er al ingezet,het bruine tapijt aan de achterzijde vervangen door mijn beige tapijt.
    Voordeel was dat de rollo er ook nog bij zat. De afdekkap van de rollo is stukken fraaier dan de mijne,ook nog omzetten dus....
    Verder nog een hemelplaat achterzijde erbij. Deze is nu niet strak meer (omgebogen door een of andere onverlaat bij eerdere problemen met het dak denk ik)

    Reden van een ander interieur is dat er een winkelhaak in de achterbank zit en dat de voorstoel doorzakt en al een keer is gerepareerd en nu de scheurvorming niet mooi meer te krijgen is.Op zich valt het interieur nog wel mee maar ik wou het meer naar mijn zin hebben.

    Kleur van het interieur past in iedergeval mooi bij de lakkleur van de auto....nu de bevestiging van de gordel even weer strak in de lak,kan deze er ook weer op.

    Voor:
    [attachment=1:3k9hipdt]30 085bew.jpg[/attachment:3k9hipdt]

    Na: :grin:
    [attachment=0:3k9hipdt]30 102bew.jpg[/attachment:3k9hipdt]


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: 924 LWB

    Jammer, beige vond ik 'm beter staan... maar goed, scheuren in de bekleding zijn ook geen gezicht.


  10. #20
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 LWB

    Beige is ook mijn favoriet maar niets te krijgen. Op Ebay was laatst nog wel een set te koop maar zeer smerig en verschil in de stikselbanen...

    Ben zo ook zeer tevreden in iedergeval. De combinatie bruin beige kom overal in het interieur voor dat is een plus.

    We houden de ogen open :!:
    :shock: :shock:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •