Pagina 2 van de 47 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 470

Onderwerp: Le Mans 1987

  1. #11
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    He Laurens, ik ga zeker de forums uitknijpen. Het barst van de info. Maar verwarming in de ruitesproeierkop, daar had ik nog niet van gehoord! Wat een luxe allemaal .
    S power!


  2. #12
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Ik heb bij mijn gewoon de stekker eraf geknipt en met soldeerverbindingen + krimpkous alles netjes aan elkaar gemaakt.


  3. #13
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Le Mans 1987

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Space
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Draden bij de ruitensproeiers? Elektrisch verwarmde sproeikopjes?
    Geen idee, bij elke sproeierkop gaat er een bruine en zwarte draad naar binnen (en uiteraard het waterslangetje). Ik vind het nogal ver gaan om daar verwarming in aan te brengen.
    .
    dat is dus wel echt ruiten sproeier vervarming


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #14
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Le Mans 1987

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    Targa dak kun je druk mee worden als het tegen zit.
    Bij mij was het en soepzooitje. Voordat ik er achter was hoe het werkte en alles prima funcioneerde was is 2 dagen verder.....(type 1 dak)
    Maar bij jouw Is volgens mij een type 2 wat er in zit? (geen geleider meer in de achterbak?)
    Zag dat je ook actief was op het 944-forum,
    check hier anders even,is alreeds genoeg over geschreven...
    zie ook:

    http://www.clarks-garage.com/shop-manual/body-03.htm


  5. #15
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    He bedankt,
    Echt een zeer nuttig artikel. En tenminste verduidelijkt met foto's en schema's! Daar kan ik echt wat mee.
    Groet,
    Han
    S power!


  6. #16
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Online is ook het haynes manual te vinden..maar altijd makkelijk om een papieren versie aan te schaffen via bol.com of andere leveranciers.


  7. #17
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Vandaag voor de 2e keer de tank volgegooid, dus was het tijd om het verbruik uit te rekenen. Dat is 1 op 11.8 . Ik heb daarbij 90% snelweg gereden, rond de 125km/h met afentoe een file en afentoe een paar minuten lekker blazen. De overige 10% stadsverkeer.

    Ik ben erg tevreden met dit resultaat!

    Helaas doet mn linker ruitesproeier het niet meer en de zekering van mn achterruit verwarming knalt en telkens weer uit. Hij doet het wel voor een paar minuten, maar dan ruik je weer het brandluchtje van de gesmolten zekering en doet ie het niet meer. Bijelkaar toch best wat kleine puntjes die me irriteren, dus het gaat tijd worden om ze eens definitief op te lossen.
    S power!


  8. #18

    Re: Le Mans 1987

    dat verbruik doet mijn 2.5l inderdaad ook best netjes.. en zeker beter als dat iedereen denkt!

    over die achterruitverwarming, tsja.. bij mij smelt de zekering niet.,. maar doettie het ook maar af en toe en ik kan nergens een los contactje vinden.. geld overigens ook voor de spiegelverwarming aan de bestuurderszijde oll:

    maar gelukkig is het niet iets chokkends.. alleen iets irritants!
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Le Mans 1987

    Een S is stukken zuiniger dan een 2.0, van zo'n verbruik kan ik alleen maar dromen.


  10. #20

    Re: Le Mans 1987

    Gelukkig hoef ik daar niet over te dromen en haal ik bijna het zelfde, 11,7 km per liter namelijk, en dat is dus met een 2 liter 8)
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •