Pagina 4 van de 47 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 470

Onderwerp: Le Mans 1987

  1. #31
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB
    een aardig lijstje nog,voorlopig nog zat te doen!

    Waar heb je de hoes kunnen bestellen als ik vragen mag?
    Zowel bij Pelicanparts als dC Automotive kun je nog van dat spul kopen.
    S power!


  2. #32
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Aan de voorzijde heb ik nu het nog ontbrekende rubberen blokje geplaatst tussen verstraler en knipperlicht. Tevens hoorde er in de motorruimte nog een omegaclip bij de luchtmassameter geplaatst te worden om enkele sensorkabeltjes doorheen te geleiden. Dat zit nu ook op zn plaats.

    Daarnaast wilde ik een zijknipperlichtje vervangen ivm kapot glas. Daarachter trof ik een verduurd rubber aan met een hoop tape. Voor de zekerheid ook het andere knipperlichtje even verwijderd. *KRAK* :shock: En vervolgens was van dit lichtje het klemmetje afgebroken. Kortom, ik heb nu maar twee compleet nieuwe besteld incl rubber.

    Ik heb tevens nieuwe pinnen en draadbussen besteld om de achterklep weer af te kunnen stellen, een nieuwe radioantenne en een nieuwe gaskabel.

    Ik ga morgen proberen een rammeltje weg te werken uit m'n middenconsole. Het zit em in het voorste paneeltje waar de metertjes in zitten. Als ik m'n vinger tegen het paneel druk, dan stopt het rammelen.
    S power!


  3. #33
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Le Mans 1987

    Gelukkig volgens mij niet zulke dure onderdelen... dat rammeltje in de middenconsole heb ik trouwens ook, op dezelfde plaats.


  4. #34

    Re: Le Mans 1987

    Ik heb twee rammeltjes :grin:
    Één van de radio en één net zoals jullie ergens uit het midden van de middenconsole oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #35
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Kwestie van de schroefjes aandraaien..Had ik ook bleek van de bevestiging van het zijpaneeltje te zijn. Schroefje zat los.


  6. #36
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Vanmiddag de meters etc uit de middenconsole gehaald. Kwam daarbij tot de ontdekking dat de middenconsole links boven niet vast zat met een kruiskop schroef.

    Daarnaast heb ik de ventilatorschakelaar doorgemeten (stand 1 van de ventilator doet het namelijk niet), maar die is OK. De problemen moeten dus bij de ventilator zelf gezocht worden of de bekabeling.

    Ik heb nog gezocht naar het radiorelais. Ik had het vermoeden dat die achter de middenconsole zat, maar dat is niet het geval. De kabel met de geschakelde +12V loopt bovenlangs de middenconsole richting contactslot/zekeringkast.

    Ik heb opnieuw stukjes vilt geplakt tegen het trillen en dat heeft geholpen. Tevens nog een lampje vervangen. Toen ik alles weer inelkaar wilde zetten heb ik even de verlichting geprobeerd en bleek dat het lampje van de oliedruk meter het ineens niet meer deed; doorgebrand! Ook dat lampje weer vervangen en toen alles ingebouwd zat weer de verlichting getest en nu blijkt het lampje van de voltmeter en van de gordelwaarschuwing het niet meer te doen. :evil: :evil:!! Van de week maar even een nieuwe voorraad lampjes halen.
    S power!


  7. #37
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Le Mans 1987

    Die niet werkende ventilator zal 'm wel in de weerstand zitten, als de schakelaar OK is.


  8. #38
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Le Mans 1987

    Hoe bedoel je de weerstand? Zit die bij de ventilator?

    Weet iemand trouwens hoe je de lampjes kunt verwijderen uit de klokjes (oliedrukmeter/voltmeter)? Ik kon die fittingen er niet zomaar uittrekken en draaien lukte ook niet.
    S power!


  9. #39
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Le Mans 1987

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Die niet werkende ventilator zal 'm wel in de weerstand zitten, als de schakelaar OK is.
    Hoe bedoel je dit? Want mijn stand 1 werkt ook niet, terwijl hij bij stand 2 en 3 wel draait.


  10. #40
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Le Mans 1987

    Die lampjes hoeven niet stuk te zijn kan ook slechte soldering zijn.

    Was bij mij ook..Console utgebouwd voor draden weg te werken voor car kit waarna de verlichting van de volt meter niks meer deed..Opnieuw gesoldeerd en nou doet soms de drukmeter gaar maar na een tikje boven op is het weer goed.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •