Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35
  1. #1
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    'sonder' modellen registratie in Nederland

    Misschien leuk om hier de sondemodellen aanwezig in Nederland
    te registreren

    1 welk model
    2 wat is de staat
    3 wat gaat er mee gebeuren
    4 eventueel kenteken/chassis nummer

    hier onder kunnen we bijhouden wat er is

    Er zijn (1)
    924 Martini in de kleuren van de sponsor Martini, 3.000 stuks .12/76-03/77, wit / zwart interieur / rood. Amerikaanse modellen met zwarte kunstlederen zetels.

    Er zijn (0)
    Special Edition Zwitserland, 100 stuks , perl.met 2/78-03/78 leerkrachten bruin, krijtstreep weefsel kurk

    Er zijn (0)
    Amerikaanse speciale model "Limited Edition", 1800 stuks, 3/78-07/78, dolomitgrau, stof Pasha zwart / zilver

    Er zijn (0)
    Speciale Model Frankrijk, 100 stuks 9/78-10/78, Metallic dolomitgrau in zwarte krijtstreep

    Er zijn (0)
    924 Sebring, alleen de VS, 1.292 stuks 12/78-02/79 Guards Rood / zwart interieur, rood-blauw schotse ruit

    Er zijn (1)
    Export model kurk, enkel voor export, 300 stuks 03/79, perl.met. Kunstleer bruin, krijtstreep honing, kurk, tapijt

    Er zijn (0)
    924turbo introductie model, alleen de VS, 600 stuks, 06/79-07/79, diamant zilver-dolomitgrau twee kleuren lak, zwart interieur, schaakbord zwart / wit

    Er zijn (0)
    Italië speciaal model, 150 stuks, 02/80 zwart metallic, pin-gestreepte zwart-wit

    Er zijn (2)
    Model Lemans, 1030 stuks, 06/80-8/80, alpine wit, zwart interieur, krijtstreep zwart / wit, witte piping

    Er zijn (0)
    Model Weissach VS, 400 stuks , 03/81-04/81, Platinum Metallic, in bruin, beige

    Er zijn (4)
    50 jaar Porsche, Ferry Porsche, 1014 stuks, 07/81-09/81, tin-zilver metallic, wit / beige tapijten, leder zwart, pin-gestreepte zwart / beige

    Er zijn (0)
    Zwitserse speciaal model M449, 30 stuks, 12/81-01/82, wit, zwart interieur, krijtstreep zwart / rood, ronde strook vergelijkbaar. De Lemans

    Er zijn (0)
    Italië speciaal model, 100 stuks, 03/82-04/82, zwart, zwart interieur, krijtstreep

    Er zijn (0)
    924 turbo Italië, het laatst gebouwde 924 Turbo, '84 model, zilver, grijs doek met rode letters PORSCHE

    Er zijn (0)
    924 S Exclusiv model, Mod '88, zwart, turquoise rand cirkel, van binnen zwart, turquoise / grijs flanel, M030, elektrisch dak

    Er zijn (0)
    S 924 Premium model, Mod '88 witte, okerkleurige rand cirkel, van binnen zwart, oker / grauflanell, M030, el.Hubdach

    Er zijn (0)
    924 S Exclusiv model, alleen de VS, 500 stuks Mod '88, zwart, bordeaux interieur, grijze flanellen bordeaux strepen

    Er zijn (0)
    Speciale Serie 924 S, 924S laatst gebouwd met koeling en stuurbekrachtiging. Indien gewenst, stelt zich de hele Spoiler

    bron (werk924.com)


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: sonde modellen registratie

    Ik heb een 924 martini
    deze is op het moment nog orgineel niet overgespoten
    alles is compleet
    de staat is: dat hij gerestaureerd dient te worden
    ik ben daar op het moment ook mee bezig
    kenteken gg-bv-14


    ik heb ook een 50 jaar Porsche (de ferry porsche)
    deze is op het moment nog orgineel
    alles is compleet
    de staat is: Een nette auto voor al interieur en motorruimte
    techniek is goed onderhouden de lak heeft wat schoonheid foutjes maar is groot en deels wel orgineel
    kenteken: rg-96-nh


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: sonde modellen registratie

    ik heb hier nog een 50 jaar Porsche op de foto
    misschien wel van iemand hier op het forum
    deze auto was bijna in nieuwstaat toen ik hem zag in 2002
    allen wat schade aan de voor onderspoiler
    de auto rijd nog gecontroleerd bij rdw
    kenteken ph-xh-06


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: sonde modellen registratie

    heb geen sondermodel, ben er wel vaker zelf eentje :heh:

    maarruhhh, je ziet het, wil niet katten maar het zijn dus sondeR :doh: modellen. Misschien dat de forumgoeroes de titel willen aanpassen?:whistle:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: sonder modellen registratie

    anger:leuk idee,misschien niet verkeerd om alleen eigen auto's te plaatsen.


  6. #6
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: sonder modellen registratie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LWB Bekijk Berichten
    anger:leuk idee,misschien niet verkeerd om alleen eigen auto's te plaatsen.
    waarom allen eigen auto's!!!!!?

    Dan kom je nooit tot een goede telling iedere auto die je ziet moet je aan kunnen melden
    niet iedereen is lid van het forum en wat gaan de boze mannen doen met de kentekens van oude auto's
    iedereen die op de openbare weg rijd laat zij kenteken zien super onzin dit te beschermen je zou ze er af kunnen halen als de eigenaar er om vraagt neem je dat op in de text hier boven
    ik ben voor registratie dat is info waar je wat mee kan
    ik kom nog wel eens de nodige 924's tegen

    (anders moet iemand ge gegevens thuis bewaren en hier bij werken)


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #7
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: sonder modellen registratie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944 Bekijk Berichten
    waarom allen eigen auto's!!!!!?

    Dan kom je nooit tot een goede telling iedere auto die je ziet moet je aan kunnen melden
    niet iedereen is lid van het forum en wat gaan de boze mannen doen met de kentekens van oude auto's
    iedereen die op de openbare weg rijd laat zij kenteken zien super onzin dit te beschermen je zou ze er af kunnen halen als de eigenaar er om vraagt neem je dat op in de text hier boven
    ik ben voor registratie dat is info waar je wat mee kan
    ik kom nog wel eens de nodige 924's tegen

    (anders moet iemand ge gegevens thuis bewaren en hier bij werken)
    Dat kentekens verhaal is altijd een wazig punt. Meestal staan die er niet bij omdat mensen bang zijn dat hun auto gestolen word.

    Maar als je iets spot en je hebt niet meer informatie erover dan dat je hem hebt zien rijden moet het imo geen probleem zijn.


  8. #8
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: sonder modellen registratie

    Het gaat er niet om dat er een kenteken van een auto op het net staat,gaat er meer om dat er allerlei foto's geplaatst gaan worden in een 'register' terwijl je niets van de auto af weet.
    Goed,spot je iets,dan is die auto er nog,heb je nog ergens een foto liggen,check dan eerst of die nog bij de RDW in het bestand staat.
    (Foto bij deze weer terug geplaatst dus....)


  9. #9
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: 'sonder' modellen registratie in Nederland

    Een register is een leuk idee! Ik ben al eens op zoek geweest naar een progje hiervoor, echter nooit gevonden!

    Op de duitse PFF forum hebben ze er ovrigens van de Ferry Porsche 17 kunnen achterhalen!

    @ Jimmfrey944: Heb jij je 50 jahre soms van wiets van de Bosch gekocht? hij komt me bekend voor!

    Ik heb zelf ook een 50 jahre:

    Kenteken GH-DP-09
    van het chassisnummer heb ik nu alleen ff de laatse 4 cijfers bij de hand: 1455
    Ook heb ik de originele brochure die bij de 50 jahre modellen hoort van de 924/911/928. Nu nog alleen de originele plaqeutte zien te vinden (is overal uitgesloopt lijkt het wel!)

    Het interieur is in redelijke staat, bestuurdersstoel is vervangen en heb er nog 2 op reserve staan (NIET te koop!!)
    De buitenkant is toe aan een opknap-uitdeuk-spuitbeurt na 2 schades.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  10. #10
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 'sonder' modellen registratie in Nederland

    volgens mij heeft de 50Jahre ook geen plaquette David dus hij is compleet;-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •