Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: gts

  1. #1
    Ingeschreven
    27/07/2010
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    10

    gts

    -
    Stel je voor
    hoi allemaal!

    nou ik ben dus gts en ik kom uit Zeeland. heb nog geen 924 maar binnenkort komt er misschien een. Ik kan nl van een kennis van me een 924S overnemen. Is wel in bedenkelijke staat maar goed, ik ben best handig. Al zoekende kwam ik op dit forum terecht en ik hoop dat ik wat van jullie kennis kan opsteken.

    Ik ga in ieder geval voorlopig maar eens flink lezen! Er staat hier genoeg heb ik al gezien.


  2. #2
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: gts

    welkom op het forum.

    en inderdaad er staat hier heel veeeel te lezen

    veel succes met het lezen en het zoeken van een 924
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  3. #3
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: gts

    :welcome:

    lees voer genoeg maar de meeting zijn ook reuze gezellig;-)
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #4
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: gts

    Welkom op dit forum:thumb:


  5. #5
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: gts

    Hallo gts

    Welkom hier
    & veel leesplezier...

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  6. #6
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: gts

    Welkom bij de 924 malloten!! :thumb:

    kennen we die S hierzo? :shocked:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  7. #7
    Ingeschreven
    27/07/2010
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    10

    Re: gts

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenske Bekijk Berichten
    Welkom bij de 924 malloten!! :thumb:

    kennen we die S hierzo? :shocked:

    geen idee eigelijk. De huidige eigenaar heeft wel ook nog een 944 en een 924(gt?) De S moet weg vanwege het ons allemaal bekende (denk ik) probleem van ruimte. Hij heeft een tijdje in het buitenland gewoond, heeft ook daar een paar leuke auto's op de kop getikt en neemt deze nu mee naar Nederland. De 924S is nu even het slachtoffer.

    Deze staat al een paar jaar buiten en is dus eigelijk al een tijdje "on it's way out" denk ik. Ik mocht hem voor een symbolisch bedrag overnemen en hoewel ik eigelijk nooit Porsches heb gehad leek het me wel een leuke aanvulling.


  8. #8
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: gts

    symbolisch bedrag klinkt als een hele leuke auto voor weinig.
    ik zeg doen:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  9. #9
    Ingeschreven
    24/04/2010
    Berichten
    66

    Re: gts

    Hallo en welkom gts op dit forum :-)


  10. #10
    Ingeschreven
    27/07/2010
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    10

    Re: gts

    allemaal heel hartelijk bedankt voor de ontvangst.

    zo als ik al schreef is de 924 een aanvulling op mijn verzamelingetje auto's. Omdat ik dus nog geen porsche heb en dus ook geen porsche-history heb laat ik jullie wat zien van een ander stukje van het wagenpark. Gaat dus net over porsche en als dit niet gewenst is op dit forum dan mijn excuses en dan moeten de moderators maar ingrijpen.

    Mijn autoliefde is begonnen op mijn op mijn 12de toen een familielid een audi 80 kocht voor racen op Zandvoort. Daarmee werd ik instant audi-fan. Na jarenlang deze auto te hebben gevolgd op de verschillende circuits hem uitendelijk in 1987 weer terug in de familie gebracht en geheel gerestaureerd. Deze auto heb ik nu nog steeds en hij verkeerd nog altijd in nieuwstaat. De auto is overigenms van 1976.

    Omdat ik graag zelf na een paar jaar slalommen ook wat meer wilde doen met autosport kocht ik ergens rond 1990 ook zo'n oude audi 80 en hiermee heb ik ge-rallysprint. Toen kwamen de kinderen, de baan, het huis dus ging alles even op een laag pitje.

    Na jaren van stalling bij verschillende boeren en tuinders deze auto afgelopen week eindelijk weer naar huis gehaald, laatste stallingwas Frieslad dus na een rit van bijna 800 km met autoambulance is hij eindelijk weer onder mijn eigen dak. De jaren van (buiten) stalling laten zich goed zien maar ik ga hem toch weer in oude (rally-)staat terugbrengen. Leuk winterprojectje toch! Voor zo'n oude audi 80 is alles nog prima te krijgen, en het kost bijna niets.
    De auto heeft overgens wel een paar speciale delen aan boord. Een rolbar, een ( natuurlijk oude en nu zelfs illegale) halon brandblusinstallatie, een sper en (vind ik zelf het mooiste deel) een dry sump. Voor de rest natuurlijk het nu hogelijk oude en verlopen veligheidsspul als stoelen en gordels. En nog een intercom.
    Alles dus verpakt in een redelijke hoop roestig metaal.

    hierbij een paar foto's


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •