Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36
  1. #1
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    markske's '84 targa

    al van kinds af zot van deze wagen, wou als eerste wagen al een knalgele 924 kopen, helaas was dat haast onbetaalbaar aan verzekering voor een 18 jarige met maar 3mnd rijervaring.
    de liefde is echter altijd blijven bestaan, toen er onlangs een schijnbaar koopje was, voor de Belgische prijzen toch, de knoop maar doorgehakt en een rode nog in eerste (90%) lak staande 924 targa gekocht als project. aangezien hij niet start (nog steeds niet)een autoambulance gaan halen bij een kennis en het ding tot grote vreugde van de vrouw op het terras geplaatst
    ondertussen al aardig wat aan gesleuteld, voorzien van een nieuwe uitlaatlijn, injectors, gebruikte luchtweger met spinnenkop, starter,... zat wel net een nieuwe starter op maar die heeft het niet lang volgehouden (lang leve repro-sh*t)
    genoeg gezever pix ->










    en de repro starter ->





    het is de bedoeling dat zij zo rap mogelijk start, daarna zien we wel, er moet nog aardig wat gesleuteld worden aan zaken die niet meer werken zoals het moet, oa ruitenwisser blijft op interval als hij afstaat, gepruts aan elektrische installatie, achterruit is slecht afgekit,...

    project is van lange adem daar ik nog enorm veel werk heb aan projecten van vrienden, 911, 912, kevers, vw bussen,...
    volgende week een rit van 1 1/2 uur om in nl gaan te lassen aan een kever dus weet me wel stevig bezig te houden

    grts mark
    Laatst gewijzigd door markske; 28/06/2014 om 23:42.


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Als je alle 0 punten goed hebt staan .
    klopt het niet dat je ontsteking in die stand staat.
    je zit 1 cil verdraaid tov de werkelijkheid de vervroeger zit ..... graden te ver naar rechts op de foto.
    Wat ook kan is dat je hem verdraaid in gestoken hebt dan heb ik niets gezecht.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    kijk daar ben ik iets mee ! thx M.B.H.!
    ik zet hem even volledig op nul en bezorg je een foto van de verdeler met de rotor zichtbaar en post die asap in mijn topic bij techniek


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Leuk om de complete auto te zien! Topictitel is wel een beetje pessimistisch, blijven doorzetten en dan kan het zomaar zijn dat 'ie weer loopt. Je bent goed op weg.


  5. #5
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Opgeven... nooit !
    Laatst had ik iets gelijkaardig voor met een kever,na 7 uur zoeken een defecte electro sproeier vervangen (kost 10€) en hij deed het weer. Het is gewoon frustrerend, je wil rijden natuurlijk !


  6. #6
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Miskoop zal wel mee vallen zo te zien
    Kan niet veel mis wezen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Miskoop zal wel mee vallen zo te zien
    Kan niet veel mis wezen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #8
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    ksi werkt, geen benzine bij starten uit de injectors, bougie's vonken, ontsteking staat op basis maar buiten af en toe een plof niets...
    start weer niet meer
    dinsdag om nieuwe bougie's doet hij het dan nog niet gooi ik de handdoek in de ring...


  9. #9
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Maar als je geen benzine uit de injectoren krijgt, heeft het toch geen nu om de bougie's te vervangen?
    Want die vonken wel zeg je. Dan zou je beter kunnen kijken of er überhaupt brandstof geleverd wordt aan de injectoren.


  10. #10
    Ingeschreven
    26/03/2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    651

    Re: markske's mogelijke miskoop

    exact.
    Porsche 924 2.0i 1979 [ITB&EFI]
    Volvo 340 DL 14.4E 86/340 GL LPG 84/360 GL LPG 86/360 GLT 2.0i 87 [verkocht]
    Volvo 740 GL 2.3i 1989 Estate [verkocht]
    Volvo V90 3.0i 1997 Estate [585.585]


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •