Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 36 van de 36
  1. #31
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    zal het proberen wat duidelijker te maken, contact af doet het niets, contact op (lichtjes in dash lichten op) gaat hij van kip gelijk door naar ontgrendelen...


  2. #32
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    for sale !


  3. #33
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Jammer maar begrijpelijk. Succes met de verkoop, ga je op zoek naar een andere?


  4. #34
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    ik weet het ff niet, even laten bezinken en dan zien we wel...
    ik blijf er alvast verlieft op dus wie weet komt er wel een andere.


  5. #35
    Ingeschreven
    06/03/2014
    Berichten
    134

    Re: markske's mogelijke miskoop

    staat ondertussen wel te koop maar onder het moto 'ik wil en zal er mee rijden' nog maar wat verder gedaan...
    pomprelais is binnen bij mijn vader voor nazicht daar het wat lastig deed ivm de 3 seconden schakeling en daar zat al aardig wat fout, hopen dat het goed komt.
    plan verder is om de kom van de starter tijdelijk te lassen om dan te testen (zonder bougie's) of er slag op het vliegwiel zit (nu slaagt die gebroken kom steeds vast), is dat goed bekijk ik de volgers op mogelijke schade.
    aav doet ook niet meer wat hij moet doen, deze blijft gewoon open staan als ik hem langere tijd aan de 12v hang die ligt er dus ook ff af
    over 10 dagen vertrek ik wel op verlof en heb het nog ff vrij druk het kan dus wel ff duren voor we wat verder staan


  6. #36
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: markske's mogelijke miskoop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door markske Bekijk Berichten
    staat ondertussen wel te koop maar onder het moto 'ik wil en zal er mee rijden' nog maar wat verder gedaan...
    pomprelais is binnen bij mijn vader voor nazicht daar het wat lastig deed ivm de 3 seconden schakeling en daar zat al aardig wat fout, hopen dat het goed komt.
    plan verder is om de kom van de starter tijdelijk te lassen om dan te testen (zonder bougie's) of er slag op het vliegwiel zit (nu slaagt die gebroken kom steeds vast), is dat goed bekijk ik de volgers op mogelijke schade.
    aav doet ook niet meer wat hij moet doen, deze blijft gewoon open staan als ik hem langere tijd aan de 12v hang die ligt er dus ook ff af
    over 10 dagen vertrek ik wel op verlof en heb het nog ff vrij druk het kan dus wel ff duren voor we wat verder staan

    Mocht je nog een goede 924 zoeken waarmee je een goed basis hebt, ik heb mijn 24 in de verkoop. Mocht je interesse hebben dan ben ik bereikbaar via pb.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •