Pagina 5 van de 74 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 735
  1. #41
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Meest recente investering in je 924

    Gefelici met je APK en het wegenbelastingvrij worden!
    Waar ga je naartoe emigreren?


  2. #42
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Meest recente investering in je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative
    Gefelici met je APK en het wegenbelastingvrij worden!
    Waar ga je naartoe emigreren?

    Dit ga je niet geloven....Duitsland.


  3. #43
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Meest recente investering in je 924

    Hmmm, originele velgen eronder en ze moeten je gewoon een kenteken geven. Da's Europees geregeld, een auto die in een EU-land op kenteken staat moet binnen de EU gewoon geregistreerd kunnen worden.


  4. #44
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Meest recente investering in je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Hmmm, originele velgen eronder en ze moeten je gewoon een kenteken geven. Da's Europees geregeld, een auto die in een EU-land op kenteken staat moet binnen de EU gewoon geregistreerd kunnen worden.

    Dat is waar en zo dacht ik er ook over maar de praktijk blijkt toch even anders te zijn.
    Ik ga het niet uileggen want dan ben ik een uurtje aan het typen.
    We hebben het advies gekregen om onze wagens hier te verkopen en in duitsland wat nieuws te kopen want dat gaat veel sneller en vele malen makkelijker dan via de amtelijke molen.
    Voor de porsche heb ik al een vervanger maar voor mijn jeep nog niet.


  5. #45

    Re: Meest recente investering in je 924

    Mijn 924 kwam helaas niet door APK heen afgelopen woensdag

    afgekeurd op:

    - water in het rechter achterlicht
    - wiellagers linksvoor hoorbaar
    - scheurtje bij spruitstuk (maakt 'wat' herrie)

    Tja, puntje 1 is niet zo'n probleem, dat kan ik zelf nog wel oplossen... De wiellagers ook niet echt een groot probleem, heb ze viavia voor weinig op de kop getikt en garage in de buurt gaat ze voor me vervangen (ja, ik weet het, staat hier een hele duidelijk 'how to' op het forum, maar met mijn sleutelervaring (nihil...) laat ik het toch liever over aan een monteur... :wink: )

    Puntje drie is beetje vaag.... Kwikfit deed de keuring, en zei eerst 'oh scheurtje in het hoesje, kijk maar' (ik zag niks natuurlijk, hoorde alleen hoop herrie), en zou 'paar tientjes' kosten. Later komt ie met verhaal dat ze niet aan die onderdelen kunnen komen blablabla. Goed, ook daar gaat de garage waar ie nu heen gaat even naar kijken en ook het onderdeeltje dat ze daar constateren dat vervangen moet worden zal wel weer ergens te leveren zijn, dus ik ga er vanuit dat ie snel opnieuw gekeurd wordt en dan wel weer het stempel 'goedgekeurd' krijgt....

    Dus dan weten jullie wat mijn recente investeringen zijn (verder bar weinig gelukkig nog)

    Wel net nieuw huisje gekocht, met garage, en yep, daar mag de 924 lekker in overwinteren!
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  6. #46
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Meest recente investering in je 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RMP
    Puntje drie is beetje vaag.... Kwikfit deed de keuring, en zei eerst 'oh scheurtje in het hoesje, kijk maar' (ik zag niks natuurlijk, hoorde alleen hoop herrie), en zou 'paar tientjes' kosten. Later komt ie met verhaal dat ze niet aan die onderdelen kunnen komen blablabla. Goed, ook daar gaat de garage waar ie nu heen gaat even naar kijken en ook het onderdeeltje dat ze daar constateren dat vervangen moet worden zal wel weer ergens te leveren zijn, dus ik ga er vanuit dat ie snel opnieuw gekeurd wordt en dan wel weer het stempel 'goedgekeurd' krijgt....
    Kwik-fit kan opzich wel aan het spruitstuk komen, maar ik weet uit ervaring dat ze een spruitstuk vervangen gewoon niet aandurven. (weet ik toevallig omdat ik zelf manager ben bij een kwikfit in amsterdam)

    Ik zou gewoon een spruitstuk halen bij pimpmyporsche of zo en hem er dan oplaten zetten door een goede garage, het is namelijk opzich best wel ff werk om het goed te doen zonder het eea dol te draaien.
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  7. #47
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Meest recente investering in je 924

    Nou, klinkt nog als te overzien. Hopelijk gaat 't allemaal lukken dan en blijven de kosten een beetje binnen de perken!
    Fijn he, als ie binnen kan staan! Die van mij vindt dat ook heerlijk! :wink:


  8. #48
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Meest recente investering in je 924

    Jah tuurlijk jaag die jongen nog meer op kosten..spruitstuk bij pmp is stuk duurder..Struin marktplaats eens af Of anders mailtje richting Martin.


  9. #49
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: Meest recente investering in je 924

    Ik heb me afgelopen week weer even leeggekocht op wat nieuwe dingen voor m'n voiture:
    - set ATS telephone dial (4 gaats)-velgen voor m'n winterbanden (gebruikt)
    - drie spaaks origineel 924/911-stuur (ook gebruikt)
    - nieuw rubber voor kofferbak
    - nieuwe bougies, bougiekabels en bobinekabel
    - nieuw (standaard) luchtfilter
    - luchtslang voor dynamo
    - klemmetje voor stang motorkap
    - drukker (die je in de carrosserie schroeft) voor kofferbakbekleding
    We kunnen weer lekker aan de slag dus! :wink:


  10. #50
    Ingeschreven
    19/04/2008
    Berichten
    398

    Re: Meest recente investering in je 924

    Spruitstuk voor de 2.0l heb ik ook nog een liggen.. u roept maar..

    Bij de weg: Nieuwe banden zijn super.. Vorige banden waren niet meer bepaald rond, het is nu eindelijk weer comfortabel rijden.. Alleen heb ik sinds vorige week ergens een gat in de uitlaat. sportief geluidje dat dan weer wel.. Ga ik komend weekend eens naar kijken. En dan meteen de onderkant verven.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •