Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 37
  1. #11

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Ow, in de tekst van MP stond 77 volgensmij oll:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #12
    Ingeschreven
    12/02/2008
    Berichten
    13

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Dankjulliewel voor jullie reacties :!:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H.
    Ook welkom dat ziet er niet gek uit :lol:
    en zo te zien aardig orgineel Mooi man
    Hij is niet echt helemaal origineel hoor. De uitlaat is een of andere Sebring brulpijp (iedereen vraagt of mijn uitlaat lek is :lol: :lol: ), en eerlijk gezegd vind ik hem net iets te ver naar buiten steken om echt mooi te zijn, maar goed, dat zijn details. Verder zit er een alu veerpootbrug onder de motorklep en zit er rechts naast de lichtschakelaar een schakelaar om manueel de koelfan achter de radiateur aan te zetten (ik ben er nog niet achter of die ook via een temp sensor werkt, zou wel handig zijn ). Verder zit er links onder het dashboard een drukknop die niks doet; ik kwam er gister achter dat er ook geen bedrading op aangesloten is oll: . En verder moet ik eerlijk toegeven dat ik nog niet echt genoeg verstand van de 924 heb om fatsoenlijk te kunnen bepalen wat nou wel en niet origineel is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    mooie collectie kevers ook gehad die TE lage is wel super bruut..
    Die kever is niet TE laag hoor :wink: :lol: :lol: . Ik heb hem als daily gebruikt, en dat was best te doen (bij gebruik van een niergordel). De auto rijd nu in Haarlem weer als daily rond bij de nieuwe eigenaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Welkom, welkom
    EINDELIJK iemand van bij mij uit de buurt 8)
    Ik woon in Nederweert namelijk (30 km van Roermand, naast Weert).
    Mooie Kevers!
    Die foto van de groene zal wel gemaakt zijn tijdens het keverweekend in Budel?
    De 924 die je hebt gekocht stond voor 1250 euro te koop, ik wou hier ook voor gaan kijken toen ik op zoek was.
    Ik ben toen niet gaan kijken omdat de moeder van de eigenaar aan de telefoon kwam toen ik belde, de vorige eigenaar is namelijk een jonge jongen geweest met net zijn rijbewijs toch?
    Dat vond ik samen met het feit dat de auto van 1977 is (en dus roest) reden genoeg om niet te gaan kijken oll:
    Maargoed, super dat er iemand van het forum bij mij in de buurt woont :-D
    Mischien is het een idee om samen naar de meeting te rijden :mrgreen:
    Dan moet jij wel komen natuurlijk :wink:
    Succes verder met het opknappen van je 924!
    Die foto van de groene kever is gemaakt na afloop van een Cruisenight bij de Mac in Veldhoven in september 2006.

    De 924 stond inderdaad voor 1250 te koop op MP (maar daar heb ik hem natuurlijk niet voor gekocht :wink: ). De eigenaar zal midden dertig geweest zijn en had een net huis, een hond en twee kleine kinderen, dus ik denk dat je toch in de war bent met een andere 924 op MP. Overigens is de auto echt van 1980 (tenminste, ik ga er van uit dat ik mijn autopapieren mag geloven :wink: ).

    Samenrijden naar meetings lijkt me wel een strak plan, maar ik heb over het algemeen niet zo heel veel vrije tijd in de weekenden. Zijn er veel 924 meetings? Ik neem aan dat ik de 924 qua meetings niet kan vergelijken met de kever 8) .
    - 924 1980 Rood (Daily)
    - VW 1302 1972 Groen (In 12.858 stukjes)


  3. #13
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    He nog een Keversiter erbij! Tof. Er zijn hier wel meer keverliefhebbers. Ik heb zelf een 1303 (die lichtblauwe op de cover van de Keverwereld). Goede keus de 924. Ik heb er ook eentje, nu twee weken al weer. Kom je ook naar de meeting op 6 april? Ben ook wel benieuwd naar de 924 meetings. De kever meetings heb ik een beetje gezien; met een 1303 wordt je toch met de nek aangekeken :wink:.

    Gr,
    Han
    S power!


  4. #14
    Ingeschreven
    12/02/2008
    Berichten
    13

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Space
    He nog een Keversiter erbij! Tof. Er zijn hier wel meer keverliefhebbers. Ik heb zelf een 1303 (die lichtblauwe op de cover van de Keverwereld). Goede keus de 924. Ik heb er ook eentje, nu twee weken al weer. Kom je ook naar de meeting op 6 april? Ben ook wel benieuwd naar de 924 meetings. De kever meetings heb ik een beetje gezien; met een 1303 wordt je toch met de nek aangekeken :wink:.

    Gr,
    Han
    Ja inderdaad, ik ben ook keversiter, haha. Wie zijn er dan nog meer van KS? En je 1303 kende ik trouwens al, wat een stoer apparaat is dat toch zeg.
    Misschien een stomme vraag, maar heb ik een paar jaar geleden niet bij jou dat 1300AB keverblokje gekocht in Wijchen? Volgens mij was jij dat, toch?
    De kevermeetings ben ik eerlijk gezegd nog niet op uitgekeken hoor.
    Inderdaad jammer dat de 02 en de 03 zo'n ondergewaardeerde modellen zijn.

    Ik weet nog niet of ik naar de meeting van 6 april ga, ik moet eens kijken of ik dan vrij heb.
    - 924 1980 Rood (Daily)
    - VW 1302 1972 Groen (In 12.858 stukjes)


  5. #15
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    zo heeft elk merk wel een:


    HEEEELE GROTE HAAKJES...ondergewaardeerd model....HELEEEE GROTE HAAKJES. :mrgreen:

    blijft gewoon top zón kever. (en wie had die ook al weer ontworpen..... :wink: )


  6. #16
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    de 1303 Bedoel je ??
    Of de Kever ??
    das waar een volkswagen ja, ik weet het niet (wie bedoel je)
    snor niet goed geknipt ???
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #17
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Nee, die heeft 'm bedacht maar niet ontworpen...


  8. #18
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Nee, die heeft 'm bedacht maar niet ontworpen...
    kijk, het idee was goed.
    Maar ja wie heeft hem dan ontworpen ?
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #19
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Ene F. Porsche.


  10. #20
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: VW1302's 80er Porsche 924

    Juist ja pappa PORSCHE :-D
    Dus het idee van snor :idea: Werd door een super mens uit gewerkt ( F.P. )
    Dus als je het heel goed bekijkt beleven wij nog een beetje pelzier door snor
    Jammer van zijn slechte reputatie :mrgreen: M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •