Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 131

Onderwerp: Velgen opknappen

  1. #61
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Velgen opknappen

    Jammer, ik vind ze juist helemaal geweldig geworden...


  2. #62
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Velgen opknappen

    Nou ze zijn dus allemaal af zoals je kunt zien. Ik verwacht ook wel dat ik ze ga monteren. Maar ik dacht; zet ze gewoon voor de lol op marktplaats. Straks is er iemand die een overweldigend bod doet. Maar dat verwacht ik niet.

    Overigens reageerden vrouw en kinderen ook enigzins geschrokken. Al dat werk voor niets. Tja dat zet je aan het denken. Ben bang dat er al met al toch wel 100 uur werk in zit en dat krijg je nooit terug betaald.

    Weten jullie wat? Ik verwijder de advertentie nu direct. Zullen wel de zenuwen zijn vanwege de APK morgen.
    Al vanaf mijn eerste autootje, een Peugeot 104, 24 jaar geleden was ik altijd al zenuwachtig voor de APK.

    Dus op naar de APK, dan even door sparen voor de banden. Hoop met een week of twee ze dan te kunnen monteren en te showen. :-D

    PS; Wel leuk dat het nieuws zo snel gaat, en dat een ieder zo mee leeft. oll:


  3. #63
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Velgen opknappen

    Door de steek zullen ze vermoedelijk niet zoveel opbrengen; als ze 4x100 waren geweest was je ze al kwijt geweest voor een enorm bedrag...


  4. #64

    Re: Velgen opknappen

    daar zijn we een forum voor toch
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #65
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Velgen opknappen

    ja we houden alles in de gaten 8)
    en gaat het mis :twisted:
    dan komt het P.Team in aktie
    als het moet Natuurlijk (B.A.)
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #66
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Velgen opknappen

    Vandaag is hij naar de APK. Helaas niet er door heen.

    Doorgeroeste draagarm links voor

    Linker remklauw zit wat vast

    Ik laat het maar lekker doen, komende week weinig tijd en ik beschik niet over een garage.
    Kosten zullen net iets onder de 200 euro blijven incl. de keuring.

    Even slikken want dan gaan de banden nog een tijdje duren


  7. #67
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Velgen opknappen

    Bekijk het positief...jij weet wat eraan mankeerd en je koplampen gaan nog op en neer.
    Dadelijk weer lekker rijden. Die van mij heeft almeer daar in de garage gestaan dan bij mij thuis.
    Ik begin het nu wel een beetje beu te worden.Iedere keer is er wel wat.

    Troost jezelf.... en mij en kom mij ophalen voor een ritje..

    mvgr Johan


  8. #68
    Ingeschreven
    28/01/2008
    Berichten
    640

    Re: Velgen opknappen

    Ik bekijk het ook positief. Het is verder een goede wagen. Maar vorig jaar is hij bij de vorige eigenaar nog goedgekeurd.
    Kan me haast niet voorstelen dat een draagarm in een jaar tijd doorroest. Al met al valt het enorm mee.
    Ook de prijs. Maar voor het geld had ik ook bijna mijn banden gehad. En daar verheug ik mij meer op.

    Helaas is Rossendaal niet naast de deur, anders mag je gerust een keer mee rijden als ik je daar blij mee maak.

    Wel sneu voor je dat het allemaal zo tegen zit met je 924. Hoop echt dat het goed komt en dat je er van kunt genieten.


  9. #69
    Ingeschreven
    06/05/2008
    Berichten
    124

    Re: Velgen opknappen

    Ik heb vanmorgen een berichtje gehad dat de oorzaak was gevonden en dat het morgen wordt hersteld. Wat het gaat kosten weet ik niet precies maar ik ben al wel 100 euri's kwijt aan onderzoekskosten.

    Ik denk dat jouw draagarm bij de vorige keuring waarschijnlijk net aan was en daarom goedgekeurd.
    Als ik hoor van de prijs.....wil ik nu alwel met je ruilen......want dat is bijna niks.
    Ik was voor een grote beurt met APK en een nieuwe nokkenas en remmen/cubs al meer dan € 1000,00 kwijt.
    Over de rest wat hij mij al gekost heeft zullen we het maar niet hebben.

    En nu rijden met je 924...maak eens een mooie foto met die mooie velgen.....

    mvgr Johan


  10. #70

    Re: Velgen opknappen

    Kijk eens aan Johan:



    Stond op de vorige pagina :wink:

    Zeer mooi gedaan ReMo, zeker niet verkopen :mrgreen:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •