Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36
  1. #21
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Pesterijen of sabotage

    Ja aan het licht is het inderdaad vaak van dat. Geef dan ook altijd lekker veel gas, en als het dan groen wordt rij ik als een slakje weg. Altijd grappig als je ze dan alles ziet geven :heh:. Ik maak me echt geen illusies hoor ;-), al hoor je mij zeker niet zeggen dat de P niet meer mee kan. Maar als dat het enige is dat telt .... ? :nono:


  2. #22
    Ingeschreven
    31/01/2009
    Berichten
    202

    Re: Pesterijen of sabotage

    nee joh. de gemiddelde opel rijd ons eruit. maar het gaat om de fun die je met de 924 hebt. toch sta ik nog vaak versteld wat de P nog klaarmaakt tegen zijn veel jongere concurenten. dan moet je die gezichten zien van die bestuurders! zit je dan, in je nieuwe leasebak! hehehe!


  3. #23
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Pesterijen of sabotage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gele924 Bekijk Berichten
    zit je dan, in je nieuwe leasebak! hehehe!
    Ja dat ben ik dan ;-)


  4. #24
    Ingeschreven
    31/01/2009
    Berichten
    202

    Re: Pesterijen of sabotage

    sorry...


  5. #25
    Ingeschreven
    06/07/2008
    Locatie
    Belgie - Vlaamse Ardennen
    Berichten
    190

    Re: Pesterijen of sabotage

    Zullen die leasebakken binnen 20 jaar het nog waard zijn om even goed behandeld worden als onze 924-944's ?
    Mijn eerste auto was een Porsche, mijn laatste ook...(en laat dat naast transaxle ook 911 zijn)...


  6. #26
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Pesterijen of sabotage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steady Eddy Bekijk Berichten
    Zullen die leasebakken binnen 20 jaar het nog waard zijn om even goed behandeld worden als onze 924-944's ?

    echt niet

    het zijn auto,s zonder ziel ,alleen om van A naar B gebracht te worden
    en daar komt bij dat ze lang niet zo degelijk gebouwd zijn als onze 924,s,en niet gegalvaniseerd dus het roest spook komt vanzelf om de hoek loeren!
    think PORSCHitive


  7. #27
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    204

    Re: Pesterijen of sabotage

    Net als bij een computer verouderen auto's maar nu is het wel zo dat de ouwe 924'tjes best nog mee kunnen in het verkeer van vandaag. En dat een nieuwe auto die is ontwikkeld met 20 jaar meer ervaring wint...wat zal ik zeggen ze komen vanzelf wel een 924 Turbo tegen hehehe...


  8. #28
    Ingeschreven
    29/02/2008
    Berichten
    202

    Re: Pesterijen of sabotage

    Ik krijg eigenlijk weinig reacties van medeweggebruikers. En van vrienden en kennisen e.d. over het algemeen alleen maar goede.

    Wel heb ik het idee dat er vaak over de auto heen wordt gekeken als ik een rotonde benader... maar goed, dat heb ik op de motor eigenlijk ook wel.


  9. #29
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Pesterijen of sabotage

    vooral bij het halen en brengen van klant autos krijg ik een hoop leuke reacties.
    en als je goed op let zie veel mensen kijken naar wat er voorbij rijdt:thumb:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #30
    Ingeschreven
    06/09/2009
    Locatie
    Honselersdijk
    Berichten
    82

    Re: Pesterijen of sabotage

    op de weg heb ik nooit last maar wel van buren


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •