Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Hofman

  1. #11
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Hofman

    Welkom op dit forum:thumb:


  2. #12
    Ingeschreven
    28/08/2010
    Berichten
    8

    Re: Hofman

    Bedankt voor de informatie heren!


  3. #13
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Hofman

    Hallo Sander,
    Welkom hier.
    Succes met je zoektocht.

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  4. #14
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: Hofman

    Voor die wagen moet je inderdaad zijn. (waarmee ik niet wil zeggen dat hij technisch slechts is) Op de foto's zie je natuurlijk al direct al de aanpassingen. Dit allemaal terug origineel gaan zetten gaat je volgens mij minstens nog eens zoveel kosten. Het scherm in het midden vind ik er zelf een beetje over. Verder: ander stuur, andere versnellingspook, andere zetels, achterspoiler, ... Dus hangt ervan af wat je zoekt, maar volgens mij is dit een correcte vraagprijs voor zo'n wagen.


  5. #15
    Ingeschreven
    31/01/2009
    Berichten
    202

    Re: Hofman

    welkom op dit mooie forum!!! persoonlijk vind ik de wagen ook teveel verbouwd. de achterspoiler van de 944 vind ik wel gaaf,(heb ik ook!) evenals de borbet velgen. staan hem goed.
    maar die stoelen, stuur en dvd zouden er wat mij betreft er gelijk uitvliegen. maar het is een kwestie van smaak. hij geeft mij nit de indruk dat hij in een slechte staat verkeerd. kijken kost niks, dus doe dat zeker. succes!


  6. #16
    Ingeschreven
    28/08/2010
    Berichten
    8

    Re: Hofman

    M'n vader werkt in Limburg, toevallig bij de plaats waar de auto staat, en gaat aankomende week of de week erop langs om de auto te bekijken! Dan kan ik bij goedkeuring ook langs gaan, maar vanwege de reistijd doetinchem-brunssum, leek me dit een goed idee!
    Bedankt voor de informatie, en jullie horen snel of het gelukt is.


  7. #17
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Hofman

    Ik ben hier ook naar wezen kijken toen ik nog naar een 924 zocht, voor pchome nog.

    Daarvoor was hij van een buitenlandse jongen die 1 x op een meeting geweest is , 3 jaar geleden ong.

    Ik kocht hem niet omdat de auto mij te onbetrouwbaar was

    Maar dat was 2-3 jaar geleden natuurlijk , dus er kan veel verbeterd zijn natuurlijk
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  8. #18
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Hofman

    het is ook nog eens een Amerikaan daar moet je ook van houden
    wat de stoelen betreft deze zitten volgens mij ook in de carera gt allen dan anders bekleed
    ik vind ze nog niet eens zo gek en misschien horen ze er wel in ?


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  9. #19
    Ingeschreven
    28/08/2010
    Berichten
    8

    Re: Hofman

    Zover ik heb gelezen scheelt het toch ook flink in pk's dat het een amerikaan is?


  10. #20
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Hofman

    volgens mij is het gewoon een EU-model, laat je ff het chassisnummer sturen, kun je het checken.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •