Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Leuke colum

  1. #1
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Leuke colum

    Kwam dit verhaaltje tegen
    Tijdens het leze metkte ik dat het verhaal me bekend voor kwam Geert
    Ben benieuwd naar de colum in het rs magazin

    http://www.vierenzestig.nl/15925/the...orsche-column/


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #2
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: Leuke colum

    Leuk om te lezen, maar volgens mij toch appels met peren...

    De 924 mag slechts de goedkoopste in zijn klasse zijn, terwijl er vanuitgegaan wordt dat 'een' 911 feilloos zal zijn.
    Bij duurdere auto's zal misschien minder snel bespaard worden op bijvoorbeeld onderhoud, maar bij aankoop van een 911 zal waarschijnlijk ook niet meteen 'de duurste' in zijn klasse gekozen worden, dus zijn dezelfde problemen even waarschijnlijk. En een 'betere' 924 zal nog steeds goedkoper zijn dan een slechte 911, licht er maar aan wat de verwachtingen zijn...

    Ach, al ben ik nog steeds in de sleutelfase, ik zou mijn underdog-924 nooit willen zien wisselen voor een 911-popicoon...


  3. #3
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Leuke colum

    Sowieso vreemd verhaal, ding stond direct na aanschaf voor 5000 op AutoScout, daarna kwamen de gebreken aan het licht die volgens mij erg overdreven worden en niet met al teveel kosten gerepareerd kunnen worden. Als je een echte liefhebber bent, maak je het allemaal en heb je nog steeds voor weinig geld een mooie 924.


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Leuke colum

    Tja de titel vat eigenlijk alles samen. Begrijp het enthousiasme erg goed als je 'm net hebt (dat is mij ook overkomen) maar ik ben pas aan de slag gegaan met het uiterlijk toen de techniek in orde was. Wat missers horen erbij, dat is een stuk leergeld, maar bij 90% van de 924's (oldtimers in het algemeen) zul je nog wel wat tegenkomen waar je iets mee moet als je er daadwerkelijk in wilt rijden. Alle waar is naar zijn prijs.

    Er staan een paar tegenstellingen in het artikel waar ik wel mijn bedenkingen bij heb. Met name de garantie dat na het opknappen alles werkt, die zul je helaas nooit hebben.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •