Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: Roadtrip

  1. #11
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: Roadtrip

    Leuke trip met jullie "wrak".
    "Moedig" zou ik het noemen, ware het niet dat ik 100 % zeker ben van het super hoge taaiheidsgehalte van deze wagentjes!
    Zoiets zou ik ook wel eens willen doen: De hoogstnodige spullen nemen en wegwezen... naar waar de neus van mijn 924 me brengt...

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  2. #12
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Roadtrip

    ik dacht dat die van mij er niet uit zag maar jonge multi-coler heel orginel en ja uiteindelijk gaat het toch om de binnenkant:-)

    maar waar ik mee zit, verstook je niet een beetje veel benzine door lekker rond te toeren in een 924:shocked:
    ik had een keer uitgerekent wat het ging kosten om naar boekarest die kant op te rijden maar dat kwam neer op een heel maand salaris:frusty:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #13
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Roadtrip

    Mwa, je kan het ongeveer uitrekenen he, zeg een 2500 km misschien met 1 op 9 a 10. en vergelijk dat met de huidige benzineprijs (hoewel het in het buitenland al gauw 2 a 3 dubbeltjes per liter kan schelen!)
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Roadtrip

    Gaaf hoor David!!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Roadtrip

    Uiteraard is alles wel gecontroleerd en gerepareerd voordat we op pad gingen! Verleden jaar nog een clean bill of health bij de APK, de keurmeester was zelfs diep onder de indruk van de algehele staat! De auto is ook nog op de brug geweest alle remmen zijn nagekeken etc. Dat de auto er niet uitziet is juist het geniale van het geheel. Stiekum is de auto in hele goede staat!
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  6. #16
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: Roadtrip

    Lijkt wel het effect van leg een dikke moter in een zo klein en lelijk mogelijke auto.

    Maar ik had niet anders verwacht. Hij staat dan wel al heel lang binnen in een garage maar werd wel regelmatig zeer goed uitgelaten.

    De optie om met een ruime mercedes te gaan was er ook maar denk dat jullie hiermee meer plezier hebben gehad en maakt de trip wat spannender. De lange afstanden ervaring was er ook wel.


  7. #17
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    204

    Re: Roadtrip

    Dave denk je echt dat we op 1/10 hebben gereden met die snelheden?? Kan je wel zeggen dat we zeker meer dan 300 euro peut hebben verstookt hoor.

    De Benz staat nog op USA platen maar dit was geniaal drikus we trokken meer bekijks dan een Lambourghini..hehe


  8. #18
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514

    Re: Roadtrip

    Wordt zeker, wmb, nog een keer over gedaan, alleen dan gewoon 3 weken zwitserland of zo! En beter nog met 2 auto's, dan hoef je niet zo opgekropt achterin te liggen! Tzal mij dan benieuwen hoe het Turbo onderstel dan remt en rijdt!;-)
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  9. #19
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    204

    Re: Roadtrip

    Zwitserland was wel mooi maar volgend maar eens een ECHTE roadtrip plannen naar Italie,Spanje of zo


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •