Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 289101112
Resultaten 111 tot 116 van de 116

Onderwerp: De 944 van Nicolas

  1. #111
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    Hij is (zo goed als) klaar!










    (die racekruisjes zijn nog functioneel: 1 licht heeft een steenslaggaatje :angel









    Ik heb nog originele stoelverhogers liggen die nog eens onder de passagiersstoel moeten gemonteerd worden. Verder is het nu vooral heel veel plezier hebben en rijden. En daarbij checken of er eventueel kwaaltjes zijn, zodat hij de grote tour deze zomer veilig kan aanvatten.


  2. #112
    Ingeschreven
    08/05/2008
    Berichten
    1.232

    Re: De 944 van Nicolas

    Dat is een mooie 944!
    Die zwarte cupvelgen staan 'm goed; ziet er stoer uit!:thumbsup:
    Hoewel ik vind dat er best veel stickers op je auto zitten, vind ik die sticker over je achterruit wel weer bijzonder. Is dat een op maat gemaakte voorruitband ofzo? Nog nooit gezien. En zit ie niet in de weg, wanneer je in je achteruitkijkspiegel kijkt?


  3. #113
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: De 944 van Nicolas

    Mooie wagen zo hoor Poe he
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #114
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bcreative Bekijk Berichten
    Dat is een mooie 944!
    Die zwarte cupvelgen staan 'm goed; ziet er stoer uit!:thumbsup:
    Hoewel ik vind dat er best veel stickers op je auto zitten, vind ik die sticker over je achterruit wel weer bijzonder. Is dat een op maat gemaakte voorruitband ofzo? Nog nooit gezien. En zit ie niet in de weg, wanneer je in je achteruitkijkspiegel kijkt?
    Die op de achterruit zie je niet als je door de achteruitkijkspiegel kijkt. De achterruit is erg plat, en daardoor komt de onderkant van die sticker niet lager dan wat de binnenbekleding van de auto sowieso al blokkeert. Je moet maar eens proberen door je achteruitkijkspiegel de bovenkant van de ruitenwisser te zien: dat lukt maar nét. En de sticker komt nog iets hoger.

    Alle stickers zijn zelf gemaakt.

    Overigens zie je de raamstickers bijna niet als je naar de auto kijkt, omdat het zwarte stickers tegen een zwart interieur zijn. Daardoor lijkt het in het echt dus niet teveel op een rijdend reclamebord. Die 944 op het dakje zijn op foto ook schreeuweriger dan in het echt. En de originele sticker op de achterkant is ervan gehaald.

    Maar ik geef toe: het is niet de meest subtiele 944. Dat was ook niet de bedoeling.


  5. #115
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: De 944 van Nicolas

    een echte eyecatcher!! die wil ik wel eens live zien .....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #116
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    Dan moeten we nog eens een leuke koffiekoekenmeeting op de Vlaamse Kaai houden he.

    PS als je knikkende knieën krijgt bij swirls en drie keer per week je auto gaat kleiën en de paneelnaden maandelijks naloopt met een micrometer, dan wil je deze niet live zien. Als je gewoon van een lekker pure, met liefde opgeraapte en opnieuw onderhouden 944 houdt moet je zeker eens komen kijken.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •