Pagina 2 van de 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 116

Onderwerp: De 944 van Nicolas

  1. #11
    Ingeschreven
    29/10/2009
    Berichten
    402

    Re: De 944 van Nicolas

    Tssssssssssssssss, Nicolas!
    Ik dacht dat ik je had overtuigd om een 924 te kopen nadat de 'pasikerin of pasikernietin' sessie succesvol afgerond werd?
    Toch succes gewenst met je aankoop!
    Kom hem maar eens showen op een volgende meeting...

    Grtz.

    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  2. #12
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    Een telfout, niet meer dan een telfout.

    Op een volgende meeting, indien een beetje in de buurt en de auto een beetje klaar is, kom ik zeker langs.


  3. #13
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    Nog een vraagje:

    9) Kan ik de " (=====) PORSCHE (=====) " sticker die over heel de achterkant boven de achterbumper loopt ergens kopen? In een kleur die je op zwart ziet (witte of rode letters dus)? Google is mijn vriend niet in deze.

    Edit: net op ebay gevonden. 9) is daarmee opgelost. Het ging er namelijk om dat de sticker versleten is en de auto daar waarschijnlijk herspoten wordt naar zwart.


  4. #14
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: De 944 van Nicolas

    Je kan ook bellen naar alpo , jè grootste nieuwe onderdelen vriend
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  5. #15
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    GOCA bevestigt dat ik enkel een O keuring moet laten doen, deze in elk station kan en met mijn daily nummerplaten.

    Lekker makkelijk zo!!


  6. #16
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: De 944 van Nicolas

    En weet je ook wanneer de distributie voor het laatst gedaan is? Altijd een puntje bij 944's....


  7. #17
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    De riem bedoel je daarmee? Die moet ik inderdaad goed (laten) nakijken, want die zou minstens de afgelopen 20k (3 jaar) niet vervangen zijn volgens de (lekker eerlijke ) verkoper. De auto heeft wel jaarlijks onderhoud gehad

    De timingkettingen zijn nog niet aan de orde, da's pas over 35k volgens de Porsche richtlijn van 160k.

    Nog belangrijke punten?


  8. #18

    Re: De 944 van Nicolas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk Berichten
    De riem bedoel je daarmee? Die moet ik inderdaad goed (laten) nakijken, want die zou minstens de afgelopen 20k (3 jaar) niet vervangen zijn volgens de (lekker eerlijke ) verkoper. De auto heeft wel jaarlijks onderhoud gehad

    De timingkettingen zijn nog niet aan de orde, da's pas over 35k volgens de Porsche richtlijn van 160k.

    Nog belangrijke punten?
    timingkettingen heeft de 944 niet.
    wel een distributiesnaar en een ballansassnaar.
    die moeten met alle loop en spanrollen,
    om de 80.000 km vervangen worden.

    http://www.924forum.nl/forum/attachm...1&d=1283949217




    .


  9. #19
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: De 944 van Nicolas

    Ah juist, op een gewone 944 heb je die inderdaad niet. Leuk, alvast 1 potentiële motormoordenaar minder.

    Om de 80k...hij heeft nu 125k dus als hij nog nooit vervangen is, zou dat wel héél duidelijk moeten worden tegen nu he? Eens goed naar kijken met een kenner.


  10. #20

    Re: De 944 van Nicolas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk Berichten
    Ah juist, op een gewone 944 heb je die inderdaad niet. Leuk, alvast 1 potentiële motormoordenaar minder.

    Om de 80k...hij heeft nu 125k dus als hij nog nooit vervangen is, zou dat wel héél duidelijk moeten worden tegen nu he? Eens goed naar kijken met een kenner.
    op geen enkele 944 heb je timingbeltkettingen.
    alleen zit er bij de 2.5 16 V en 3.0 Liter 16 V motoren een nokkenas ketting tussen de 2 nokkenassen.

    de timing (distributie en ballansas) snaar is bij alle 944 modellen van hetzelfde princiepe.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •