Beste Porsche 924 rijders.

Verandering van spijs doet eten zegt men wel eens. Het leek mij leuk om een keer een rit naar de Eifel te organiseren en daar op het circuit te rijden (optioneel).
Zodoende heb ik een rit uitgezet naar de Eifel en heb er maar meteen een weekendje van gemaakt.

Wie vind het leuk om mee te gaan?

Op deze pagina heb ik wat extra informatie staan.
Hier onder heb ik alvast wat details neergezet:

Datum:
19, 20, 21 en 22 september

Programma:

Vrijdag
Vrijdagmiddag om 15.00 uur kunt u terecht in uw cottage op Center Parcs Park Eifel, in Gunderath (Eifelstreek in Duitsland). Om 20.00 uur wordt u verwacht in de Irish Pub voor de officiële opening, waar wij samen met u het gehele programma en bijzonderheden zullen doornemen. De avond wordt afgesloten met een heerlijk drankje van het huis.

Zaterdag
Zaterdagochtend wordt er een lekker ontbijtje bij uw cottage afgeleverd en verzamelen wij om 9.00 uur met de auto’s voor de slagboom bij de receptie. Hier ontvangt u een lunchpakket; bestaande uit 3 belegde (Duitse) broodjes, een stuk fruit, een flesje water, een reep chocolade (Mars o.i.d.) en bekertje yoghurt. Uiteraard verpakt met servet en lepeltje.
Vervolgens rijden wij gezamenlijk met de Porsches naar Ron Simons Racing in Nürburg, waar wij getrakteerd worden op een speciale route die langs drie circuits gaat: Nürburg GP, Nürburg Südschleife en Nordschleife. Tot slot brengen wij een bezoekje aan de geheime garages van Toyota en Porsche.

Zaterdagmiddag is volledig vrij gepland, zodat u lekker kunt genieten van de omgeving. Met een aantal Porsches rijden wij naar het pittoreske Cochem, waar u zich uiteraard bij aan kunt sluiten.
U kunt ook teruggaan naar Center Parcs. Neem bijvoorbeeld een duik in subtropisch zwemparadijs Aqua Mundo, geniet van een hapje of drankje in één van de restaurants in de Market Dome of geniet samen met de allerkleinsten van het Kids Factory programma.

De zaterdagavond staat in het teken van bowlen. Wie gooit als eerste een strike? Houdt u niet van bowlen, dan is er tegenover de bowlingbanen een Irish Pub, waar speciaal voor u een zanger enkele bekende hits ten gehore zal brengen. U wacht een avond vol top entertainment! Van 20.30 uur tot 21.30 uur is er een Happy Hour.

Zondag
Net als de zaterdagochtend, wordt ook zondagochtend een heerlijk ontbijtje bij uw cottage afgeleverd. Daarna vertrekken wij, inclusief lunchpakket, met z’n allen naar de Nürgburgring, waar een rondje (of meerdere) gereden mag worden op de Nordschleife. Bij het boeken van het Porsche Eifel Weekend kunt u aangeven hoe u wilt racen: niet, met uw eigen auto of een huurauto.
Wanneer u met uw eigen auto gaat, kunt u ook gebruik maken van een instructeur die u precies vertelt waar u op moet letten. De huurauto is inclusief instructeur, verzekering, banden en benzine.

Maandag
Zondagmiddag verzamelen wij en hebt u de mogelijkheid om naar huis te keren (indien u bijvoorbeeld maandag moet werken), maar u kunt nog tot maandagochtend 10.00 uur in uw cottage verblijven!

Prijs:
Vanaf €185,- per persoon voor het hele weekend.
Een beter overzicht vind je op deze pagina.



Wanneer er vragen zijn hoor ik het graag!

Groetjes Leander