Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: Jama

  1. #21
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Jama

    Zie je wel... Ik wist dat ik hem eerder gezien had


  2. #22
    Ingeschreven
    14/08/2014
    Berichten
    64

    Re: Jama

    idd. Heb reeds een mail gestuurd naar JB deign om aan meer info te geraken betreffende de manier waarop alles gemonteerd is.
    De 924's op de fotos van JB design ziet alles achteraan er aangewerkt uit.
    Zal deze winter eens proberen van de bumper voorzichtig los te doen, en als dit niet lukt zal ik alles zo opschuren en herstellen.
    Nu eerst nog een beetje rijden ermee ;-) alhoewel het weer is dat niet meer voor de moment :-(
    zou er iemand een gedacht hebben hoeveel ze rekenen om een Porsche compleet te laten spuiten (enkel buitenkant en binnen lijsten van de deuren en de koffer). Ik zal wel al het schuurwerk zelf doen. Dus enkel voor af te plakken en te spuiten...


  3. #23
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Jama

    Alles zelf voorbewerken en ergens laten spuiten,. als je het 'zwart' laat doen, reken dan ergens tussen de 750 en 1000 euro.


  4. #24
    Ingeschreven
    14/08/2014
    Berichten
    64

    Re: Jama

    bedankt!


  5. #25
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Jama

    Mocht je op zoek zijn naar adressen, autospuiterij Verhagen zit ong. bij Den Bosch in Nederland. Vanuit België nog goed te bereiken lijkt me. Goedkoper dan dat ga je het bijna niet vinden, de beste man spuit prima als je goed voorbewerkt. Concrete afspraken maken is wel erg lastig.


  6. #26
    Ingeschreven
    14/08/2014
    Berichten
    64

    Re: Jama

    Ok bedankt !


  7. #27
    Ingeschreven
    14/08/2014
    Berichten
    64

    Re: Jama

    Vandaag eens een brug mogen gebruiken van een kennis om alles te inspecteren.
    De speling op de versnellingspook komt van slijtage op de bussen aan de versnellingsbak.
    Onderdelen zijn reeds besteld. Het olielekje aan de bak komt van aan de dichting waar de aandrijfstang binnenkomt. Deze is echter niet meer leverbaar via alpo en partswise. Zal deze bij het demonteren eens opmeten en kijken om deze via skf te bestellen.
    De rubbers in de draagarmen tonen sporen van slijtage, deze zullen ook mee vervangen worden.
    Voor de rest nieuwe bougies geplaatst en olie ververst.
    Ik heb wel nog ietsopgemerkt achteraan. Je hebt de brandstofpomp en naast de pomp zitten 2 "potjes". Het potje aan de kant van de pomp (bij mij zit hier precies een regelvijsje) drupt een heel klein beetje. Is echt niet veel.
    Maar vraag me wel af wat dit is en wat dit doet
    Porsche 924 1978 968 kit


  8. #28
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Je zal de fuel regulators bedoelen
    Deze zorgen voor een gelijkmatige stroom benzine
    Bij 924 pre 79 zitten er twee kleintjes daarna is deze vervangen voor een grote


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  9. #29
    Ingeschreven
    14/08/2014
    Berichten
    64

    Re: Jama

    bedankt voor de info. Dit zou dus ook kunnen een reden zijn waardoor de auto soms inhoud bij het geven van volle gas ;-)
    Ik zal kijken om deze ook nog bij te bestellen ;-)
    Laatst gewijzigd door Jama; 27/08/2014 om 08:49.
    Porsche 924 1978 968 kit


  10. #30
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Daar is niet veel aan te stellen .
    er zit een membraan in als je dat hele kleine boutje onderop los draait en er komt benzine uit zijn ze stuk
    Ze zijn dacht ik redelijk duur nieuw


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •